קמיע טס כסף ה”א מלבן

חדש! מיוחד! סגולה אדירה ונפלאה!

קמיע טס כסף עם האות ה”א בתוך חמסה!

קמיע מיוחד ומרהיב עם האות “הא” החקוקה בתוך חמסה מוטבעת על טס כסף עם עיטורים מוטבעים מסביב ובתוך החמסה, מתחת לחמסה מוטבע הפסוק “אודה לשם בכל לבב”. הטס מגיע בתוך מארז מיוחד בצבע קרם ובצמוד אליו הסבר מפורט על משמעות האות “הא”, סגולותיה, ומה שאמר עליה רבי נחמן מברסלב בספר המידות – שהיא סגולה לפריה ורביה!

האות ה”א – שלמות העולם!

לאות ה”א ביהדות ישנה קדושה מיוחדת על פי תורת הנגלה ועל פי תורה הסוד, כמו שכתוב בתורה: “אלה תולדות השמים והארץ בהיבראם”, וחכמינו דרשו את המילה הזו: בה”א בראם – זאת אומרת, שהקב”ה ברא את העולם באות ה”א.

מכיוון שלידת העולם נעשתה באות ה”א, לכן יש בה כוח גדול מאוד להביא לפריון, לזיווג, לפרנסה ולעושר – ולמעשה, יש בה כוח להביא להתחדשות בכל המעגלים של היצירה והברכה בעולם.

רבי נחמן מברסלב, בספרו הקדוש ליקוטי מוהר”ן (קמ”א, סימן נ”ג) אמר, שאברהם אבינו ושרה אימנו נקראו בהתחלה ‘אברם ושרי’ ובשמם לא הייתה האות ה”א, והם היו עקרים במשך שנים רבות. כאשר הקב”ה הוסיף לשמם את האות ה”א, רק אז הם זכו להיפקד ולזכות לבן.

יוסף הצדיק אמר “הא לכם לזרע” – ומסביר רבי נתן מברסלב, שבמילים אלה המשיך יוסף את העשירות למצרים.

וכן אומר רבי נחמן בספרו ליקוטי מוהר”ן (מ”ז) שהאות ה”א מסוגלת לפתיחת השפע!

אל תפספסו את ההזדמנות לפתוח את כל השערים! הזמינו עוד היום! מתאים לכל אירוע וגם כמתנה ייחודית!

מחיר באתר

$21.16

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: kam-he-tas
תיאור הספר חדש! מיוחד! סגולה אדירה ונפלאה! קמיע טס כסף עם האות ה”א בתוך חמסה! קמיע מיוחד ומרהיב עם האות “הא” החקוקה בתוך חמסה מוטבעת על טס כסף עם עיטורים מוטבעים מסביב ובתוך החמסה, מתחת לחמסה מוטבע הפסוק “אודה לשם בכל לבב”. הטס מגיע בתוך מארז מיוחד בצבע קרם ובצמוד אליו הסבר מפורט על משמעות האות “הא”, סגולותיה, ומה שאמר עליה רבי נחמן מברסלב בספר המידות – שהיא סגולה לפריה ורביה! האות ה”א – שלמות העולם! לאות ה”א ביהדות ישנה קדושה מיוחדת על פי תורת הנגלה ועל פי תורה הסוד, כמו שכתוב בתורה: “אלה תולדות השמים והארץ בהיבראם”, וחכמינו דרשו את המילה הזו: בה”א בראם – זאת אומרת, שהקב”ה ברא את העולם באות ה”א. מכיוון שלידת העולם נעשתה באות ה”א, לכן יש בה כוח גדול מאוד להביא לפריון, לזיווג, לפרנסה ולעושר – ולמעשה, יש בה כוח להביא להתחדשות בכל המעגלים של היצירה והברכה בעולם. רבי נחמן מברסלב, בספרו הקדוש ליקוטי מוהר”ן (קמ”א, סימן נ”ג) אמר, שאברהם אבינו ושרה אימנו נקראו בהתחלה ‘אברם ושרי’ ובשמם לא הייתה האות ה”א, והם היו עקרים במשך שנים רבות. כאשר הקב”ה הוסיף לשמם את האות ה”א, רק אז הם זכו להיפקד ולזכות לבן. יוסף הצדיק אמר “הא לכם לזרע” – ומסביר רבי נתן מברסלב, שבמילים אלה המשיך יוסף את העשירות למצרים. וכן אומר רבי נחמן בספרו ליקוטי מוהר”ן (מ”ז) שהאות ה”א מסוגלת לפתיחת השפע! אל תפספסו את ההזדמנות לפתוח את כל השערים! הזמינו עוד היום! מתאים לכל אירוע וגם כמתנה ייחודית!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "קמיע טס כסף ה"א מלבן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה