זהב שחור – נחמן גרשונוביץ

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

זהב שחור – ספר מתח מצמרר, כדאי לכם לקרוא!

 

זהב שחור – ספר מתח מצמרר, כישורי ריגול וביצועים נדירים, מאבקי יצרים ומלחמת מוחות שלוקחים אתכם אל מעבר לסף. הסרפ שכורך בתוכו את המיטב של המחבר נחמן גרשונוביץ – אמן המתח הריאליסטי המשלב דמיון חסר מעצורים עם היגיון מדעי. ספר המשך ל – זהב אדום.

 

המאבק על איתור ואיחזור אוצר סובייטי מתקופת המלחמה הקרה נעשה מורכב עד בלתי אפשרי, כאשר כל הכוחות מבית ומחוץ פועלים לרעת המרגלים הלכודים בסבך הפרשייה. המרגלים מוצאים את עצמם בקרב אסטרטגי נואש שהולך ומסתבך עם כל שעה שעוברת. הקרב עוזב את מגרש המוח התיאורטי ועובר אל הזירה המציאותית. חשדות. תככים. תחבולות. המרגלים מפעילים אופי וטכניקה עד קצה יכולת התפיסה. קצוות חוט מובילים את החבורה אל מעמקי מנהגות קבורה, קטקומבות, המשתרעות מתחת לפריז. מנהגות אפלות, רצופות סכנות, מסתורין ושלדים.

 

328 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$17.29

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1840
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   זהב שחור – ספר מתח מצמרר, כדאי לכם לקרוא!   זהב שחור – ספר מתח מצמרר, כישורי ריגול וביצועים נדירים, מאבקי יצרים ומלחמת מוחות שלוקחים אתכם אל מעבר לסף. הסרפ שכורך בתוכו את המיטב של המחבר נחמן גרשונוביץ – אמן המתח הריאליסטי המשלב דמיון חסר מעצורים עם היגיון מדעי. ספר המשך ל – זהב אדום.   המאבק על איתור ואיחזור אוצר סובייטי מתקופת המלחמה הקרה נעשה מורכב עד בלתי אפשרי, כאשר כל הכוחות מבית ומחוץ פועלים לרעת המרגלים הלכודים בסבך הפרשייה. המרגלים מוצאים את עצמם בקרב אסטרטגי נואש שהולך ומסתבך עם כל שעה שעוברת. הקרב עוזב את מגרש המוח התיאורטי ועובר אל הזירה המציאותית. חשדות. תככים. תחבולות. המרגלים מפעילים אופי וטכניקה עד קצה יכולת התפיסה. קצוות חוט מובילים את החבורה אל מעמקי מנהגות קבורה, קטקומבות, המשתרעות מתחת לפריז. מנהגות אפלות, רצופות סכנות, מסתורין ושלדים.   328 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "זהב שחור - נחמן גרשונוביץ"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה