אשת חיל – דמוי עור לבן

אשת חיל מי ימצא!

חדש ומיוחד! לכל אישה, בחורה ונערה!

אשת חיל – מארז מיוחד ומרהיב! תפילות, בקשות, סגולות ותחינות לכל עת ומצב! כל סט מוגש על דפי כרום עם אותיות מאירות עיניים בצבע המיוחד לו.

תפילות – בגווני ורוד. תפילות לפני נתינת צדקה, תפילת חנה, להדלקת נרות, קריאת שמע על המיטה בשני הנוסחים – ספרד ועדות מזרח ועוד.

בקשות – בגווני תכלת. בקשות על הילדים – תפילת השל”ה הקדוש, להצלחה, אגרת הרמב”ן ועוד.

סגולות – בגווני צהוב. הפרשת חלה, למציאת אבידה, לבריאות ברכה והצלחה, למכירת הדירה, למציאת דירה, לפרנסה, לשמירת הלשון ועוד.

תחינות – בגווני ירוק. תחינות ותפילות על קברות צדיקים, בכותל המערבי, על קבר רבי שמעון בר יוחאי, בקשה על בן זוג, להפקד בבנים, לאישה מעוברת, ללידה קלה ועוד.

אשת חיל מי ימצא – חובה לכל אישה, בחורה ונערה! סגולה להצלחה ושגשוג בכל תחומי החיים!

80 עמודי כרום מעוצבים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$8.73

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 10-1616
תיאור הספר אשת חיל מי ימצא! חדש ומיוחד! לכל אישה, בחורה ונערה! אשת חיל – מארז מיוחד ומרהיב! תפילות, בקשות, סגולות ותחינות לכל עת ומצב! כל סט מוגש על דפי כרום עם אותיות מאירות עיניים בצבע המיוחד לו. תפילות – בגווני ורוד. תפילות לפני נתינת צדקה, תפילת חנה, להדלקת נרות, קריאת שמע על המיטה בשני הנוסחים – ספרד ועדות מזרח ועוד. בקשות – בגווני תכלת. בקשות על הילדים – תפילת השל”ה הקדוש, להצלחה, אגרת הרמב”ן ועוד. סגולות – בגווני צהוב. הפרשת חלה, למציאת אבידה, לבריאות ברכה והצלחה, למכירת הדירה, למציאת דירה, לפרנסה, לשמירת הלשון ועוד. תחינות – בגווני ירוק. תחינות ותפילות על קברות צדיקים, בכותל המערבי, על קבר רבי שמעון בר יוחאי, בקשה על בן זוג, להפקד בבנים, לאישה מעוברת, ללידה קלה ועוד. אשת חיל מי ימצא – חובה לכל אישה, בחורה ונערה! סגולה להצלחה ושגשוג בכל תחומי החיים! 80 עמודי כרום מעוצבים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אשת חיל - דמוי עור לבן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה