ככה לא תדע

ככה לא תדע?

רוצה לדעת!

למה שלא אדע?

כי לפעמים לא יודעים.

 

ככה לא תדע – רינה גורביץ נכספת לשדך את בתה המוצלחת שושי עם אלי ברוורמן, בחור נבחר, אך משפחת ברוורמן מתמהמהת ואינה המשיבה. לא בחיוב, לא בשלילה. מינה מתקשה לוותר. שושי בכלל לא רוצה. מי יודע למה?

 

ככה לא תדע – בעבר, רבקה'לה שור בת ה-17 נפרדת בקושי רב ממשפחתה ונוסעת מהעיר פוניבז' עם שני תינוקות, אח ואחיין. הם מפליגים ארצה באוניית המעפילים 'פאסיפיק'. ואז, הדרמה מתחוללת. מי מהם יגיע לחופי הארץ? מי לא? איך ידעו מי כן ומי לא? מי נפגע בפיצוץ ההרסני? וגם, הורי הבנות המתבגרות חוששים שבמפגשיהן יש לא רק ברכה. האומנם?

 

ככה לא תדע – בין העבר להווה נרקמים חוטי עלילה מלאת מתח ותהפוכות עטופים באהבה וכאב.

 

אם אונייתך מחשבת לפעמים להישבר מול גלי המציאות, תמצא/י בספר הזה כלים משמעותיים לשייט, להתמודדות מאמינה בהשם ונשענת עליו, להתחברות מקשיבה לעצמך ולליבך.

 

ככה לא תדע.

מה לא אדע?

אם תקרא, תדע!

 

421 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

 

חדש! מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$18.48

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1765
תיאור הספר ככה לא תדע? רוצה לדעת! למה שלא אדע? כי לפעמים לא יודעים.   ככה לא תדע – רינה גורביץ נכספת לשדך את בתה המוצלחת שושי עם אלי ברוורמן, בחור נבחר, אך משפחת ברוורמן מתמהמהת ואינה המשיבה. לא בחיוב, לא בשלילה. מינה מתקשה לוותר. שושי בכלל לא רוצה. מי יודע למה?   ככה לא תדע – בעבר, רבקה'לה שור בת ה-17 נפרדת בקושי רב ממשפחתה ונוסעת מהעיר פוניבז' עם שני תינוקות, אח ואחיין. הם מפליגים ארצה באוניית המעפילים 'פאסיפיק'. ואז, הדרמה מתחוללת. מי מהם יגיע לחופי הארץ? מי לא? איך ידעו מי כן ומי לא? מי נפגע בפיצוץ ההרסני? וגם, הורי הבנות המתבגרות חוששים שבמפגשיהן יש לא רק ברכה. האומנם?   ככה לא תדע – בין העבר להווה נרקמים חוטי עלילה מלאת מתח ותהפוכות עטופים באהבה וכאב.   אם אונייתך מחשבת לפעמים להישבר מול גלי המציאות, תמצא/י בספר הזה כלים משמעותיים לשייט, להתמודדות מאמינה בהשם ונשענת עליו, להתחברות מקשיבה לעצמך ולליבך.   ככה לא תדע. מה לא אדע? אם תקרא, תדע!   421 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.   חדש! מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ככה לא תדע"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה