אמרתי תודה ונושעתי

חדש על מדפי חנות אתר ברסלב ישראל!

 

אמרתי תודה ונושעתי – בגן הניסים והנפלאות – ספרו החדש של הרב שלום ארוש!

 

אמרתי תודה ונושעתי – מאה ותשעים סיפורי תודה מדהימים וסוחפים מהחיים של אנשים שאמרו תודה ונושעו!

 

אמרתי תודה ונושעתי – ספרו החדש של הרב שלום ארוש, שנכתב בעקבות מכתבי תודה וסיפורים מדהימים של אנשים שקראו את הספר  שעריו בתודה ופעלו לפי המסר המדהים של הספר – לומר תודה ולהיוושע בכל מצב ובכל זמן! הסיפורים והמכתבים קובצו לספר אחד המוגש לקורא בשפה קולחת, נעימה וסוחפת.

 

“ראיתי במו עיניי ניסים גודלים ורבים ברפואה ובשאר עניינים שהתהפכו לטובה ברגע שאנשים אמרו תודה והודאה לבורא עולם – עקרות נפקדו, בעלי חוב נושעו מהחובות, רווקים ורווקות מצאו את זיווגם, אנשים שסבלו מצרות שונות נושעו, אנשים שהיו רחוקים מתורה ומצוות התקרבו לבורא עם התודה וההודאה וראו התקדמות בכל תחומי חייהם!

 

“לכן, כדי לחזק את עבודת ההודאה, ריכזנו בספר זה מאה ותשעים סיפורי ניסים שנשלחו אלינו על ידי הקוראים, אנשים שאמרו תודה בלב שלום על כל מה שלא הלך להם בחיים והאמינו שהכל לטובה, והודו על הצרה שהייתה להם! אלה דברים אמיתיים! אומרים תודה רבה לבורא עולם וכל הדינים מתבטלים וכל הטבע מתהפך! אם אתם מאמינים שזה לטובה ואומרים תודה, אתם באמת הופכים את ה’רעה’ לטובה!” (דברי המחבר, הרב שלום ארוש).

 

אל תפספסו את ההזדמנות להפוך עולמות, להצליח, להשיג את מה שאתם רוצים, לבקוע שערי שמים ועוד דברים נפלאים ורבים!

 

אמרתי תודה ונושעתי – בגן הניסים והנפלאות – ספר חובה בכל בית! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית לכל מי שיקר לכם!

 

388 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$13.33

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1831
תיאור הספר חדש על מדפי חנות אתר ברסלב ישראל!   אמרתי תודה ונושעתי – בגן הניסים והנפלאות – ספרו החדש של הרב שלום ארוש!   אמרתי תודה ונושעתי – מאה ותשעים סיפורי תודה מדהימים וסוחפים מהחיים של אנשים שאמרו תודה ונושעו!   אמרתי תודה ונושעתי – ספרו החדש של הרב שלום ארוש, שנכתב בעקבות מכתבי תודה וסיפורים מדהימים של אנשים שקראו את הספר  שעריו בתודה ופעלו לפי המסר המדהים של הספר – לומר תודה ולהיוושע בכל מצב ובכל זמן! הסיפורים והמכתבים קובצו לספר אחד המוגש לקורא בשפה קולחת, נעימה וסוחפת.   “ראיתי במו עיניי ניסים גודלים ורבים ברפואה ובשאר עניינים שהתהפכו לטובה ברגע שאנשים אמרו תודה והודאה לבורא עולם – עקרות נפקדו, בעלי חוב נושעו מהחובות, רווקים ורווקות מצאו את זיווגם, אנשים שסבלו מצרות שונות נושעו, אנשים שהיו רחוקים מתורה ומצוות התקרבו לבורא עם התודה וההודאה וראו התקדמות בכל תחומי חייהם!   “לכן, כדי לחזק את עבודת ההודאה, ריכזנו בספר זה מאה ותשעים סיפורי ניסים שנשלחו אלינו על ידי הקוראים, אנשים שאמרו תודה בלב שלום על כל מה שלא הלך להם בחיים והאמינו שהכל לטובה, והודו על הצרה שהייתה להם! אלה דברים אמיתיים! אומרים תודה רבה לבורא עולם וכל הדינים מתבטלים וכל הטבע מתהפך! אם אתם מאמינים שזה לטובה ואומרים תודה, אתם באמת הופכים את ה’רעה’ לטובה!” (דברי המחבר, הרב שלום ארוש).   אל תפספסו את ההזדמנות להפוך עולמות, להצליח, להשיג את מה שאתם רוצים, לבקוע שערי שמים ועוד דברים נפלאים ורבים!   אמרתי תודה ונושעתי – בגן הניסים והנפלאות – ספר חובה בכל בית! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית לכל מי שיקר לכם!   388 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אמרתי תודה ונושעתי"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה