יידיש בהנאה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

בואו ללמוד את שפת היידיש המיוחדת באופן עצמאי!

 

יידיש בהנאה – ספר ייחודי זה מאפשר ללמוד את שפת היידיש באופן עצמאי, בשיטת הלימוד החדשנית של המחברת דבורה קוסמן.

 

יידיש בהנאה – פותח בפני הלומד, בד בבד עם רכישת השפה, מכלול האוצר התרבותי הרב גוני של חיי היהודים. מהר מאוד יכול הלומד להביע את עצמו בעל פה ובכתב, כי השיטה הנוכחית מאפשרת לרכוש, יחד עם אוצר המילים הרחב והמגוון, את יסודות השפה השימושיים ביותר.

 

יידיש בהנאה – כללי הכתיבה והקריאה הניתנים בתחילת הספר מאפשרים ללומד לרכוש קריאה ביידיש כבר מהשיעור הראשון. מילים בהן ההיגוי לא תואם את הכתוב מוסברות בסוגריים. הספר מתאים גם ללימוד בבתי הספר ותואם את תכנית הלימודים של משרד החינוך.

 

לכל חובבי שפות – מומלץ מאוד!

 

284 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$23.54

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1749
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   בואו ללמוד את שפת היידיש המיוחדת באופן עצמאי!   יידיש בהנאה – ספר ייחודי זה מאפשר ללמוד את שפת היידיש באופן עצמאי, בשיטת הלימוד החדשנית של המחברת דבורה קוסמן.   יידיש בהנאה – פותח בפני הלומד, בד בבד עם רכישת השפה, מכלול האוצר התרבותי הרב גוני של חיי היהודים. מהר מאוד יכול הלומד להביע את עצמו בעל פה ובכתב, כי השיטה הנוכחית מאפשרת לרכוש, יחד עם אוצר המילים הרחב והמגוון, את יסודות השפה השימושיים ביותר.   יידיש בהנאה – כללי הכתיבה והקריאה הניתנים בתחילת הספר מאפשרים ללומד לרכוש קריאה ביידיש כבר מהשיעור הראשון. מילים בהן ההיגוי לא תואם את הכתוב מוסברות בסוגריים. הספר מתאים גם ללימוד בבתי הספר ותואם את תכנית הלימודים של משרד החינוך.   לכל חובבי שפות – מומלץ מאוד!   284 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "יידיש בהנאה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה