מאה שערים ושכנותיה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מאה שערים ושכנותיה! – השכונות שעשו את ירושלים החדשה!

 

מאה שערים ושכנותיה – ספר ייחודי המוביל את הקורא בהיבט ההיסטורי והסיפורי של מאה שערים והשכונות סביב לה עם תמונות ייחודיות ומרהיבות! מאת המחבר בנימין קלוגר.

 

מאה שערים ושכנותיה – הסיפור ההיסטורי והסיפורי שלובים זה בזה, כגוף ונשמה. כלל העובדות ההיסטוריות שבכל התקופות דומה לגףל, על רמ”ח איבריו ושס”ה גידיו. לכל תקופה ראשי ציבור, רועים רוחניים, צדיקים או רשעים משלה, אסונות וניסים משלה, עתות מלחמה ועתות שלום משלה, ותנופת התקדמות במסע הזמן.

 

בואו ליהנות מסיפורים מרתקים ועובדות מאלפות על השכונות הייחודיות של ירושלים!

 

528 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$27.77

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1757
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מאה שערים ושכנותיה! – השכונות שעשו את ירושלים החדשה!   מאה שערים ושכנותיה – ספר ייחודי המוביל את הקורא בהיבט ההיסטורי והסיפורי של מאה שערים והשכונות סביב לה עם תמונות ייחודיות ומרהיבות! מאת המחבר בנימין קלוגר.   מאה שערים ושכנותיה – הסיפור ההיסטורי והסיפורי שלובים זה בזה, כגוף ונשמה. כלל העובדות ההיסטוריות שבכל התקופות דומה לגףל, על רמ”ח איבריו ושס”ה גידיו. לכל תקופה ראשי ציבור, רועים רוחניים, צדיקים או רשעים משלה, אסונות וניסים משלה, עתות מלחמה ועתות שלום משלה, ותנופת התקדמות במסע הזמן.   בואו ליהנות מסיפורים מרתקים ועובדות מאלפות על השכונות הייחודיות של ירושלים!   528 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מאה שערים ושכנותיה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה