ADHD – הדרכה מעשית בקשב וריכוז

ADHD – הדרכה מעשית בקשב וריכוז – הסברים והדרכות מעשיות בנושא הפרעת קשב וריכוז למורה, לחונך, להורה ולחניך, מאת אברהם קלברמן – עם תרגול ויישום עצות נפלאות המסייעות להגברת הרצון ולהיווכח בשינוי.

“כילד צעיר הייתי מטפס על כל רהיט אפשרי. בדרך כלל אהבתי לטפס על הרהיטים הפחות יציבים… חפצים רבים ויקרים אבדו בביתנו לאחר שגיליתי התעניינות בהם… כשהלכתי לגן אמי נשמה לרווחה. סוף סוף יהיו לה כמה שעות מנוחה  ממני…” (מתוך הסיפור של יצחקי).

“אני זוכרת את עצמי כילדה חבר’המנית… כשעליתי לבית הספר לכיתה א’, התחיל להיות לי קשה… המילים של המורה כאילו לא נכנסו לי לאוזן… כמעט תמיד לא מצאתי בילקוט את הספרים והמחברות לפי ‘המערכת’…” (מתוך סיפורה של שולמית).

“ההורים ומחנכים משחקים תפקיד קריטי בחיי הילד (ובריאותו הרגשית), וכמובן הם נדרשים לשלוט בידע בסיסי עליו יולו להתבסס ועימו לעזור לילד עוד בטרם כניסת אנשי מקצוע לתמונה. החיבור נותן מענה מיוחד בנקודה קריטית זו, ומאפשר להורים והמחנכים להיות מוכנים להכיל את נפש הילד ולתמוך בו לאורך כל הדרך” – אברהם ביקין, פסיכותרפיסט ועובד סוציאלי קליני M.S.W

160 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$10.58

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1827
תיאור הספר ADHD – הדרכה מעשית בקשב וריכוז – הסברים והדרכות מעשיות בנושא הפרעת קשב וריכוז למורה, לחונך, להורה ולחניך, מאת אברהם קלברמן – עם תרגול ויישום עצות נפלאות המסייעות להגברת הרצון ולהיווכח בשינוי. “כילד צעיר הייתי מטפס על כל רהיט אפשרי. בדרך כלל אהבתי לטפס על הרהיטים הפחות יציבים… חפצים רבים ויקרים אבדו בביתנו לאחר שגיליתי התעניינות בהם… כשהלכתי לגן אמי נשמה לרווחה. סוף סוף יהיו לה כמה שעות מנוחה  ממני…” (מתוך הסיפור של יצחקי). “אני זוכרת את עצמי כילדה חבר’המנית… כשעליתי לבית הספר לכיתה א’, התחיל להיות לי קשה… המילים של המורה כאילו לא נכנסו לי לאוזן… כמעט תמיד לא מצאתי בילקוט את הספרים והמחברות לפי ‘המערכת’…” (מתוך סיפורה של שולמית). “ההורים ומחנכים משחקים תפקיד קריטי בחיי הילד (ובריאותו הרגשית), וכמובן הם נדרשים לשלוט בידע בסיסי עליו יולו להתבסס ועימו לעזור לילד עוד בטרם כניסת אנשי מקצוע לתמונה. החיבור נותן מענה מיוחד בנקודה קריטית זו, ומאפשר להורים והמחנכים להיות מוכנים להכיל את נפש הילד ולתמוך בו לאורך כל הדרך” – אברהם ביקין, פסיכותרפיסט ועובד סוציאלי קליני M.S.W 160 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ADHD - הדרכה מעשית בקשב וריכוז"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה