ADHD – להכיר ולהצליח

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ADHD – להכיר ולהצליח! – הספר שיעשה לכם סדר בכל התחומים הקשורים להפרעת קשב וריכוז והיפארקטיביות!

 

להכיר ולהצליח – מדריך ייחודי ומעשי להארת העוצמה החיובית המלווה את הקוראים כל הדרך אל ההצלחה, מאת המחבר הרב אהרן לרנר. ספר זה מסייע לנו להבין מהי ההפרעה? כיצד היא באה לידי ביטוי ? ומהן השלכותיה? הדרכה ייחודית ומפורטת להורים, למורים ולאלה המתמודדים בעצמם עם קשיי קשב וריכוז והיפראקטיביות.

 

להכיר ולהצליח – קריאת הספר תוביל את המתמודדים ואת הסובבים אותם למסע מרתק של גילוי העוצמות והכוחות המיוחדים הטמונים בבעלי קשיי קשב וריכוז והיפראקטיביות, ותנחה אותם צעד אחר צעד אל ההצלחה.

 

מומלץ מאוד!

 

798 עמודים מרתקים ומלאי כלים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$26.60

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1870
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ADHD – להכיר ולהצליח! – הספר שיעשה לכם סדר בכל התחומים הקשורים להפרעת קשב וריכוז והיפארקטיביות!   להכיר ולהצליח – מדריך ייחודי ומעשי להארת העוצמה החיובית המלווה את הקוראים כל הדרך אל ההצלחה, מאת המחבר הרב אהרן לרנר. ספר זה מסייע לנו להבין מהי ההפרעה? כיצד היא באה לידי ביטוי ? ומהן השלכותיה? הדרכה ייחודית ומפורטת להורים, למורים ולאלה המתמודדים בעצמם עם קשיי קשב וריכוז והיפראקטיביות.   להכיר ולהצליח – קריאת הספר תוביל את המתמודדים ואת הסובבים אותם למסע מרתק של גילוי העוצמות והכוחות המיוחדים הטמונים בבעלי קשיי קשב וריכוז והיפראקטיביות, ותנחה אותם צעד אחר צעד אל ההצלחה.   מומלץ מאוד!   798 עמודים מרתקים ומלאי כלים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ADHD - להכיר ולהצליח"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה