NLP – מיכל לשם

NLP – “לדמיין לבקש להאמין לקבל” רב המכר של מיכל לשם!

NLP – “לדמיין לבקש להאמין לקבל” – מדריך ייחודי על לימוד האני המנצח על פי המקורות מאת מיכל לשם, עם מבחני NLP אישיים! מאת מיכל לשם.

NLP – הכוח החזק שיש בספר זה הוא ההוכחה הניצחת שהכל מגיע מתורתנו הקדושה, וגם ספר זה הוא הלימוד האמיתי על ה”אני המנצח”, והוא מגיע אלינו מסודות האמונה בבורא עולם. קריאת הספר תוביל אתכם למסע מרתק של גילוי עצמי, תעניק לכם את הכוחות להשפיע על עצמכם ועל אחרים בעוצמה ובדיוק אשר אין דומה להם. בספר “לדמיין להאמין לבקש לקבל” מדגימה המאסטרית מיכל לשם כי ביכולתנו ליטול שליטה מידית על חיינו, לעצב מחדש את האמונות והערכים המכוונים את מחשבותינו, רגשותינו, והתנהגותנו בכל רגע. שלב אחר שלב מוסברים התהליכים לשינוי והעצמה בספר בעזרת כלים פשוטים ושימושיים, המחברים את אתכם לעוצמות שבכם. למדו להפעיל אותן והפיקו מעצמכם את המרב!

הספר מתאים למאמנות, פסיכולוגיות, למטפלות, למנחות, לעובדות סוציאליות ולכל אישה הרוצה ללמוד כיצד ניתן להשתמש במושג תת המודע, כדי ליצור שינוי עמוק ולהרגיש מצוין.

פעם בדור נופל לידינו ספר כמו “לדמיין להאמין לבקש ולקבל”. הוא הרבה יותר מספר. הוא מכיל אנרגיה חיה שאפשר לחוש כשמחזיקים אותו. החומר של מיכל לשם עוטף את הלב. היא מראה לנו בשפה פשוטה וברורה כיצד להגיע אל האמת ואל האור שכבר נמצאים בתוכנו. זהו מדריך שלם למדיטציה ולתובנה. יש בו כוח וידע לשנות חיים. העניקו לעצמכם את מתנת השליטה האישית. החליטו לא להסתפק בקריאת ספר זה, כי אם גם להשתמש בו! העתיד ממתין לכם!

283 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$18.25

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2127
תיאור הספר NLP – “לדמיין לבקש להאמין לקבל” רב המכר של מיכל לשם! NLP – “לדמיין לבקש להאמין לקבל” – מדריך ייחודי על לימוד האני המנצח על פי המקורות מאת מיכל לשם, עם מבחני NLP אישיים! מאת מיכל לשם. NLP – הכוח החזק שיש בספר זה הוא ההוכחה הניצחת שהכל מגיע מתורתנו הקדושה, וגם ספר זה הוא הלימוד האמיתי על ה”אני המנצח”, והוא מגיע אלינו מסודות האמונה בבורא עולם. קריאת הספר תוביל אתכם למסע מרתק של גילוי עצמי, תעניק לכם את הכוחות להשפיע על עצמכם ועל אחרים בעוצמה ובדיוק אשר אין דומה להם. בספר “לדמיין להאמין לבקש לקבל” מדגימה המאסטרית מיכל לשם כי ביכולתנו ליטול שליטה מידית על חיינו, לעצב מחדש את האמונות והערכים המכוונים את מחשבותינו, רגשותינו, והתנהגותנו בכל רגע. שלב אחר שלב מוסברים התהליכים לשינוי והעצמה בספר בעזרת כלים פשוטים ושימושיים, המחברים את אתכם לעוצמות שבכם. למדו להפעיל אותן והפיקו מעצמכם את המרב! הספר מתאים למאמנות, פסיכולוגיות, למטפלות, למנחות, לעובדות סוציאליות ולכל אישה הרוצה ללמוד כיצד ניתן להשתמש במושג תת המודע, כדי ליצור שינוי עמוק ולהרגיש מצוין. פעם בדור נופל לידינו ספר כמו “לדמיין להאמין לבקש ולקבל”. הוא הרבה יותר מספר. הוא מכיל אנרגיה חיה שאפשר לחוש כשמחזיקים אותו. החומר של מיכל לשם עוטף את הלב. היא מראה לנו בשפה פשוטה וברורה כיצד להגיע אל האמת ואל האור שכבר נמצאים בתוכנו. זהו מדריך שלם למדיטציה ולתובנה. יש בו כוח וידע לשנות חיים. העניקו לעצמכם את מתנת השליטה האישית. החליטו לא להסתפק בקריאת ספר זה, כי אם גם להשתמש בו! העתיד ממתין לכם! 283 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "NLP - מיכל לשם"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה