א אידישע קאפ

רוצים לקבוע את רף החוויה ועוצמת ההנאה מספר?

 

הספר הזה בדיוק בשבילכם!

 

 

א אידשע קאפ – הראש היהודי, פרי עטו ומכחולו של המחבר והאומן גדי פולק. ספר זה מאגד בין דפיו חמישה עשר ציורים מושקעים, עמוסים בפרטים ובפרטי פרטים המאלפים בינה ומעשירים את הקוראים בידיעות. אך מעל הכל, הצפייה בתשומת לב מירבית והכרת פרטי התמונה, הן אלה שמעינקות לתמונה את המשמעות המושלמת ופותחות לכם נתיבים לענות על השאלות שהוצבו בצד כל תמונה.

 

א אידשע קאפ – הראש היהודי – בספר זה הקורא צועד במסלול מהנה וחווייתי, במהלכו ילמד כיצד להביט בצורה מקיפה יותר על ההתרחשויות אליהן הוא נחשף בתמונות הספר, ובעתיד – גם בחיי היומיום. ככה מתאמנים לחשוב מחוץ לקופסה! ולמצוא פתרונות ממקומות בלתי צפויים, עם העשרת הידיעות והמושגים במגוון רחב של תחומים – בהלכות ובהליכות החיים, והכל באמצעות ספר גאוני ומאתגר זה!

 

ספר חדש, ראשון מסוגו, מהפכני! שכל מי שנחשף אליו מביע התפעלות והתלהבות רבה. טובי המחנכים ממליצים עליו בחום. ומה אתם – ההורים והקוראים תגידו? אין ספק שגם אתם תסכימו שזו עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר בבניית ילדיכם ובהעצמת האישיות שלהם! ובעיקר, תשדרגו בכמה דרגות את זמן האיכות שלכם ושלהם!

 

55 עמודים מרתקים וסוחפים, מלאים בצבע ואתגרים, כריכה קשה.

 

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ייחודית, מקורית ומאתגרת!

מחיר באתר

$18.51

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1261
תיאור הספר רוצים לקבוע את רף החוויה ועוצמת ההנאה מספר?   הספר הזה בדיוק בשבילכם!     א אידשע קאפ – הראש היהודי, פרי עטו ומכחולו של המחבר והאומן גדי פולק. ספר זה מאגד בין דפיו חמישה עשר ציורים מושקעים, עמוסים בפרטים ובפרטי פרטים המאלפים בינה ומעשירים את הקוראים בידיעות. אך מעל הכל, הצפייה בתשומת לב מירבית והכרת פרטי התמונה, הן אלה שמעינקות לתמונה את המשמעות המושלמת ופותחות לכם נתיבים לענות על השאלות שהוצבו בצד כל תמונה.   א אידשע קאפ – הראש היהודי – בספר זה הקורא צועד במסלול מהנה וחווייתי, במהלכו ילמד כיצד להביט בצורה מקיפה יותר על ההתרחשויות אליהן הוא נחשף בתמונות הספר, ובעתיד – גם בחיי היומיום. ככה מתאמנים לחשוב מחוץ לקופסה! ולמצוא פתרונות ממקומות בלתי צפויים, עם העשרת הידיעות והמושגים במגוון רחב של תחומים – בהלכות ובהליכות החיים, והכל באמצעות ספר גאוני ומאתגר זה!   ספר חדש, ראשון מסוגו, מהפכני! שכל מי שנחשף אליו מביע התפעלות והתלהבות רבה. טובי המחנכים ממליצים עליו בחום. ומה אתם – ההורים והקוראים תגידו? אין ספק שגם אתם תסכימו שזו עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר בבניית ילדיכם ובהעצמת האישיות שלהם! ובעיקר, תשדרגו בכמה דרגות את זמן האיכות שלכם ושלהם!   55 עמודים מרתקים וסוחפים, מלאים בצבע ואתגרים, כריכה קשה.   מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ייחודית, מקורית ומאתגרת!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "א אידישע קאפ"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה