אביהם של ילדי ישראל, לכבוד שבת קודש

מי עוקב אחרי ילדים בדרכם מבית הכנסת?

 

לאן נעלמו הסידור הישן והגביע היקר של סבא?

 

איך כל זה קשור להלכות שבת?

 

אביהם של ילדי ישראל – “לכבוד שבת קודש” – הינו קומיקס עלילתי וספר הלכות שבת לילדים, מאת המחבר חיים אקשטיין. העלילה המרתקת מעבירה מסר חשוב שסובב סביב כוחה של מצוות השבת ומלמדת את הילדים באופן קליל הלכות שבת רבות. סיפורים מחיי מרן הרב מרדכי אליהו זצוק”ל משולבים במטרה להדגיש מסרים מיוחדים ולהעביר לקורא הצעיר את החשיבות הרבה שרחש מרן הרב זצוק”ל לשבת.

 

כל פרקי ההלכה וכן הפיקוח ההלכתי על הספר נעשה בידי צוות רבני מכון “דרכי הוראה לרבנים” בדקדוק רב ובהקפדה רבה על כל הלכה, כך שניתן יהיה ללמוד מן הספר הלכה למעשה לילדים וכן למבוגרים.

 

את העלילה כתב חיים אקשטיין – עורך ספרי יהדות, סופר ספרי ילדים ונוער ועיתונאי. על מלאכת האיורים עמדו נתנאל ובת-אל אפשטיין – יוצרי ספרי קומיקס המשלבים ערכים יהודיים והומור.

 

ספר מומלץ מאוד! מרתק, סוחף ומרגש!

 

71 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.60

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-255
תיאור הספר מי עוקב אחרי ילדים בדרכם מבית הכנסת?   לאן נעלמו הסידור הישן והגביע היקר של סבא?   איך כל זה קשור להלכות שבת?   אביהם של ילדי ישראל – “לכבוד שבת קודש” – הינו קומיקס עלילתי וספר הלכות שבת לילדים, מאת המחבר חיים אקשטיין. העלילה המרתקת מעבירה מסר חשוב שסובב סביב כוחה של מצוות השבת ומלמדת את הילדים באופן קליל הלכות שבת רבות. סיפורים מחיי מרן הרב מרדכי אליהו זצוק”ל משולבים במטרה להדגיש מסרים מיוחדים ולהעביר לקורא הצעיר את החשיבות הרבה שרחש מרן הרב זצוק”ל לשבת.   כל פרקי ההלכה וכן הפיקוח ההלכתי על הספר נעשה בידי צוות רבני מכון “דרכי הוראה לרבנים” בדקדוק רב ובהקפדה רבה על כל הלכה, כך שניתן יהיה ללמוד מן הספר הלכה למעשה לילדים וכן למבוגרים.   את העלילה כתב חיים אקשטיין – עורך ספרי יהדות, סופר ספרי ילדים ונוער ועיתונאי. על מלאכת האיורים עמדו נתנאל ובת-אל אפשטיין – יוצרי ספרי קומיקס המשלבים ערכים יהודיים והומור.   ספר מומלץ מאוד! מרתק, סוחף ומרגש!   71 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אביהם של ילדי ישראל, לכבוד שבת קודש"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה