אביהם של ישראל – חלק שלישי

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

אביהם של ישראל – החלק השלישי, סיפורים נפלאים על מרן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זיע"א!

 

אביהם של ישראל – החלק השישי בסדרת ספרי אביהם של ישראל, סיפורים נפלאים ומעוררים על הרב הצדיק הנפלא שלא נמצא איתנו כבר שבע שנים – מרן הראשל"צ מרדכי אליהו זיע"א, שהועלו על הכתב על ידי בנו הרב שמואל אליהו שליט"א. לספר מצורפות תמונות מקוריות וצבעוניות!

 

וכי יש עוד מה להוסיף? עוד מה לספר על הרב הצדיק שכבר לא סופר? מסתבר שכן, ועם הזמן מתגלים עוד ועוד סיפורים נפלאים, מעוררי השראה והתפעלות מדמותו המיוחדת של הרב! חלק מהסיפורים סופרו לרב שמואל אליהו שליט"א בהזדמנויות שונות. אלה סיפורים שמתגלגלים. כך למשל, יום אחד מישהו סיפר שהבן שלו לא למד לדבר וכל המומחים והרופאים לא מצליחים לגרום לו לפתוח את פיו… הרב מרדכי אליהו זיע"א נתן סגולה מיוחדת לבחורה שחלתה בפתאומיות. ההורים שלה עשו כדברי הרב והסגולה פעלה! את אותה סגולה העבירו לאבא ותוך שבועיים הבן שלו התחיל לדבר! מהי הסגולה?…

 

ובכל פעם הסיפורים האלה מרגשים מחדש! כי כל סיפור כזה הוא סיפור של חיים, עולם מלא ברגש, משום שרואים את ההתרגשות בעיני המספר כאילו הדברים קרו עכשיו ממש!

 

ספר מרתק סוחף, מעורר השראות והתחזקות! מומלץ מאוד!

 

 282 עמודים ותמונות ייחודיות, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.03

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1933
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   אביהם של ישראל – החלק השלישי, סיפורים נפלאים על מרן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זיע"א!   אביהם של ישראל – החלק השישי בסדרת ספרי אביהם של ישראל, סיפורים נפלאים ומעוררים על הרב הצדיק הנפלא שלא נמצא איתנו כבר שבע שנים – מרן הראשל"צ מרדכי אליהו זיע"א, שהועלו על הכתב על ידי בנו הרב שמואל אליהו שליט"א. לספר מצורפות תמונות מקוריות וצבעוניות!   וכי יש עוד מה להוסיף? עוד מה לספר על הרב הצדיק שכבר לא סופר? מסתבר שכן, ועם הזמן מתגלים עוד ועוד סיפורים נפלאים, מעוררי השראה והתפעלות מדמותו המיוחדת של הרב! חלק מהסיפורים סופרו לרב שמואל אליהו שליט"א בהזדמנויות שונות. אלה סיפורים שמתגלגלים. כך למשל, יום אחד מישהו סיפר שהבן שלו לא למד לדבר וכל המומחים והרופאים לא מצליחים לגרום לו לפתוח את פיו… הרב מרדכי אליהו זיע"א נתן סגולה מיוחדת לבחורה שחלתה בפתאומיות. ההורים שלה עשו כדברי הרב והסגולה פעלה! את אותה סגולה העבירו לאבא ותוך שבועיים הבן שלו התחיל לדבר! מהי הסגולה?…   ובכל פעם הסיפורים האלה מרגשים מחדש! כי כל סיפור כזה הוא סיפור של חיים, עולם מלא ברגש, משום שרואים את ההתרגשות בעיני המספר כאילו הדברים קרו עכשיו ממש!   ספר מרתק סוחף, מעורר השראות והתחזקות! מומלץ מאוד!    282 עמודים ותמונות ייחודיות, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אביהם של ישראל - חלק שלישי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה