אביר הרועים חלק ב’ – ביוגרפיה של הרב עובדיה יוסף זצוק”ל

מילים קטנות על אדם גדול,
ענק שבענקים, מעט מקורות חייו
הנפלאים, עמוסי האור והתורה –
מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל!

אביר הרועים – כתוב חזון – מרן מופת הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, החל את דרכו כמנהיג לעמו בארץ הקודש מיד עם סיום ימי רבנותו במצרים, והוא בן שלושים שנה בלבד.

הרועים – כתוב חזון – הינו החלק השני אחרי צאת החלק הראשון המוצלח – אביר רועים, סיפור קורות חייו בימים ההם יוביל את הקורא להיכרות קרובה עם גאון מופלא, צעיר לימים, עשוי ללא חת, המתמודד עם בעיות אישיות וציבוריות רבות, המוצא את עצמו בעין הסערה, ובכל זאת לא מש מאוהלה של תורה ומעבודת השם.

אביר הרועים – כתוב חזון – כולל בתוכו את דרכו המיוחדת של מרן זצ"ל, הן בפסיקת ההלכה ובלימוד התורה והן בהנהגת הציבור בדרך הסלולה לנו לאורה של תורה.

אביר הרועים – כתוב חזון – ספר יחודי, ערוך בשפה שווה לכל נפש על דפי כרום צבעוניים עם תמונות נדירות ויחודיות מתקופות חייו השונות של מרן זצ"ל. מאת הרב חיים ואלקין.

419 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה קשה ומעוצבת.

מחיר באתר

$19.30

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1729
תיאור הספר מילים קטנות על אדם גדול, ענק שבענקים, מעט מקורות חייו הנפלאים, עמוסי האור והתורה – מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל! אביר הרועים – כתוב חזון – מרן מופת הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, החל את דרכו כמנהיג לעמו בארץ הקודש מיד עם סיום ימי רבנותו במצרים, והוא בן שלושים שנה בלבד. הרועים – כתוב חזון – הינו החלק השני אחרי צאת החלק הראשון המוצלח – אביר רועים, סיפור קורות חייו בימים ההם יוביל את הקורא להיכרות קרובה עם גאון מופלא, צעיר לימים, עשוי ללא חת, המתמודד עם בעיות אישיות וציבוריות רבות, המוצא את עצמו בעין הסערה, ובכל זאת לא מש מאוהלה של תורה ומעבודת השם. אביר הרועים – כתוב חזון – כולל בתוכו את דרכו המיוחדת של מרן זצ"ל, הן בפסיקת ההלכה ובלימוד התורה והן בהנהגת הציבור בדרך הסלולה לנו לאורה של תורה. אביר הרועים – כתוב חזון – ספר יחודי, ערוך בשפה שווה לכל נפש על דפי כרום צבעוניים עם תמונות נדירות ויחודיות מתקופות חייו השונות של מרן זצ"ל. מאת הרב חיים ואלקין. 419 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה קשה ומעוצבת.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אביר הרועים חלק ב' - ביוגרפיה של הרב עובדיה יוסף זצוק"ל"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה