אבני החשן – סליחה ומחילה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

אבני החשן של הרב שלום ארוש – סליחה ומחילה עם תיקון הכללי!

אבני החשן סליחה ומחילה – חוברת כיס לכל עת ומצב מדהימה מאת הרב שלום ארוש, עם כלים ועצות נפלאות בכל מקום שאדם נמצא – רק לפתוח ולמצוא את העצה הנכונה!

סליחה ומחילה – בחוברת ייחודית זו מלמד אותנו הרב שלום ארוש שהדיבור הוא הכוח החזק ביותר שיש לאדם, כמו חבל הקושר אותו עם המילים היוצאות מפיו, לכן “חיים ומוות ביד הלשון” מפיו מגיע לו השפע, ההצלחה והחיים הטובים או חלילה ההיפך. אז שימו לב למה שאתם אומרים ואל תפחדו להשתמש במילים טובות – בתודה ובסליחה ועוד!

64 עמודים מלאים בעצות וכלים נפלאים, כריכה רכה.

אפשר להזמין כמות לחלוקה באירועים – חתונות, בר מצווה וכן הלאה לזיכוי הרבים!

מחיר באתר

$1.33

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 10-1654
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל! אבני החשן של הרב שלום ארוש – סליחה ומחילה עם תיקון הכללי! אבני החשן סליחה ומחילה – חוברת כיס לכל עת ומצב מדהימה מאת הרב שלום ארוש, עם כלים ועצות נפלאות בכל מקום שאדם נמצא – רק לפתוח ולמצוא את העצה הנכונה! סליחה ומחילה – בחוברת ייחודית זו מלמד אותנו הרב שלום ארוש שהדיבור הוא הכוח החזק ביותר שיש לאדם, כמו חבל הקושר אותו עם המילים היוצאות מפיו, לכן “חיים ומוות ביד הלשון” מפיו מגיע לו השפע, ההצלחה והחיים הטובים או חלילה ההיפך. אז שימו לב למה שאתם אומרים ואל תפחדו להשתמש במילים טובות – בתודה ובסליחה ועוד! 64 עמודים מלאים בעצות וכלים נפלאים, כריכה רכה. אפשר להזמין כמות לחלוקה באירועים – חתונות, בר מצווה וכן הלאה לזיכוי הרבים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אבני החשן – סליחה ומחילה"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה