אגרת לחתן

חדש! מיוחד! מומלץ לכל חתן ולאיש הנשוי!

 

החתונה, שער החיים היא, וכדי לפתוח שער זה בהצלחה ולהיכנס בו בבטחה, יש להשתמש במספר מפתחות מתאימים כי מסובכים הם מנעולי החיים, דורשים הם דיוק והתאמה, עדינות וזהירות רבה!

 

אגרת לחתן – בהעדר הכנה עלולים חלילה החיים המאושרים להישאר מעבר לדלת הנעולה, ואז לא טוב למתדפקים עליה. הדפיקות (ואפילו החבטות) לא ימציאו לבני הזוג את המפתחות המבוקשים. ובלי המפתחות הנכונים והגישה הנכונה, חיי הרוח בבית תלויים ועומדים! כי מי יודע ומי יערוב מה יהיה תוכן ביתם? לאן ינשבו הרוחות?

 

אגרת לחתן – בלעדי הכנה נפשית מתאימה לצורת החיים החדשה אליה נכנסים בני הזוג, עלולים להגיע היחסים בינו ובינה לרמת היחסים וסגנון הדיברו השכיחים בין חברי הכיתה בבית הספר…

 

אגרת לחתן – כל פרח צריך טיפוח על מנת שיפרח ויתייפה, אלא שחלוקים טבעיהם של הפרחים – יש הרגישים יותר, הצריכים שמירה מרובה ודישון מתמיד, ויש המסתפקים בטיפול פחות תדיר, אך גם הם זקוקים להשקיה מפעם לפעם. הספר הזה ממש בשבילכם!

 

אגרת לחתן! מומלץ מאוד! הדרכה בשפה השווה לכל נפש, עשרה שערים עשירים בעצות, הדרכה וכלים, ותפילות!

 

327 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$7.67

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7200
תיאור הספר חדש! מיוחד! מומלץ לכל חתן ולאיש הנשוי!   החתונה, שער החיים היא, וכדי לפתוח שער זה בהצלחה ולהיכנס בו בבטחה, יש להשתמש במספר מפתחות מתאימים כי מסובכים הם מנעולי החיים, דורשים הם דיוק והתאמה, עדינות וזהירות רבה!   אגרת לחתן – בהעדר הכנה עלולים חלילה החיים המאושרים להישאר מעבר לדלת הנעולה, ואז לא טוב למתדפקים עליה. הדפיקות (ואפילו החבטות) לא ימציאו לבני הזוג את המפתחות המבוקשים. ובלי המפתחות הנכונים והגישה הנכונה, חיי הרוח בבית תלויים ועומדים! כי מי יודע ומי יערוב מה יהיה תוכן ביתם? לאן ינשבו הרוחות?   אגרת לחתן – בלעדי הכנה נפשית מתאימה לצורת החיים החדשה אליה נכנסים בני הזוג, עלולים להגיע היחסים בינו ובינה לרמת היחסים וסגנון הדיברו השכיחים בין חברי הכיתה בבית הספר…   אגרת לחתן – כל פרח צריך טיפוח על מנת שיפרח ויתייפה, אלא שחלוקים טבעיהם של הפרחים – יש הרגישים יותר, הצריכים שמירה מרובה ודישון מתמיד, ויש המסתפקים בטיפול פחות תדיר, אך גם הם זקוקים להשקיה מפעם לפעם. הספר הזה ממש בשבילכם!   אגרת לחתן! מומלץ מאוד! הדרכה בשפה השווה לכל נפש, עשרה שערים עשירים בעצות, הדרכה וכלים, ותפילות!   327 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אגרת לחתן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה