אהר’לה 1

“אתה הולך? אתה עומד? זה לא יכול להיות! אתה כנראה לא אהר’לה… אבל אתה כן אהר’לה! אז מה קורה כאן?”

 

“… הרבה חלומות ילדות היו לי בילדותי, אחד מהם היה הכי חזק – שיגיע יום בו אוכל לדבר אל ילדים בשפתם, לשכנע אותם להיות יותר רגישים למי ששונה מהם. דרך ארוכה עברתי עד שמצאתי בתוכי את הכוחות לעשות זאת, תקוותי שהמאמץ שלי היה שווה!… שלכם באהבה, אהר’לה…”

 

אהר’לה 1 – סיפורו המפעים ומעורר ההשראה של הרב אהרן מרגליות – המוגש לילדים בצורת קומיקס מרהיב וצבעוני, מאת אלי וגולד, הספר הראשון בסדרה המיוחדת של המחברת  הדס אירנשטיין.

 

אהר’לה 1 – תשע עשרה שנים קודם לכן: “אני יכול ללכת! אני מסוגל! איזה נס!”…. נשענתי על הקביים והתחלתי לרוץ. אחרי שנים ארוכות בהן שכבתי על הגב ובהיתי בתקרה! הייתי שיכור משמחה! “תיזהר אהר’לה, אתה עלול ליפול חלילה!” – דווקא אמא הייתה נבהלת, אמא שהאמינה בי יותר מכל אדם אחר בעולם ונלחמה בכל כוחה בגזרת השיתוק, היא גם זו שחששה שמא אנזק… ועם זאת, לא הפסיקה לעודד ולדרבן אותי להתקדם עוד ועוד. רצתה לטעת בראשי תקוות וחלומות שעוד יגיע יום ואנחנו נשחק תופסת בחצר! עוד יגיע יום ואני עוד אשיג אותה בתופסת!…

 

ומהמקום הכי עמוק בלב שלי אני רוצה לומר לכם ילדים וילדות יקרים וחמודים, אם אני הצלחתי בס”ד לקום ולהתהלך על רגליי שלי, אז כל אחד ואחת מכם יכולים להשיג ולממש הרבה הרבה מאוד מהחלומות והתקוות שלכם! אני מזמין אתכם להצטרף אלי למסע ארוך ומיוחד. מחכה לכם, בואו כולם!

 

ספר ייחודי וערכי המעניק הכוונה לילדים הסובלים מרגשי נחיתות, רגשות שליליים והתמודדויות חברתיות!

 

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה לילדים ולקרובים לכם!

 

53 עמודים מרתקים וסוחפים, מלאים במסר וצבע. כריכה קשה.

מחיר באתר

$16.40

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1267
תיאור הספר “אתה הולך? אתה עומד? זה לא יכול להיות! אתה כנראה לא אהר’לה… אבל אתה כן אהר’לה! אז מה קורה כאן?”   “… הרבה חלומות ילדות היו לי בילדותי, אחד מהם היה הכי חזק – שיגיע יום בו אוכל לדבר אל ילדים בשפתם, לשכנע אותם להיות יותר רגישים למי ששונה מהם. דרך ארוכה עברתי עד שמצאתי בתוכי את הכוחות לעשות זאת, תקוותי שהמאמץ שלי היה שווה!… שלכם באהבה, אהר’לה…”   אהר’לה 1 – סיפורו המפעים ומעורר ההשראה של הרב אהרן מרגליות – המוגש לילדים בצורת קומיקס מרהיב וצבעוני, מאת אלי וגולד, הספר הראשון בסדרה המיוחדת של המחברת  הדס אירנשטיין.   אהר’לה 1 – תשע עשרה שנים קודם לכן: “אני יכול ללכת! אני מסוגל! איזה נס!”…. נשענתי על הקביים והתחלתי לרוץ. אחרי שנים ארוכות בהן שכבתי על הגב ובהיתי בתקרה! הייתי שיכור משמחה! “תיזהר אהר’לה, אתה עלול ליפול חלילה!” – דווקא אמא הייתה נבהלת, אמא שהאמינה בי יותר מכל אדם אחר בעולם ונלחמה בכל כוחה בגזרת השיתוק, היא גם זו שחששה שמא אנזק… ועם זאת, לא הפסיקה לעודד ולדרבן אותי להתקדם עוד ועוד. רצתה לטעת בראשי תקוות וחלומות שעוד יגיע יום ואנחנו נשחק תופסת בחצר! עוד יגיע יום ואני עוד אשיג אותה בתופסת!…   ומהמקום הכי עמוק בלב שלי אני רוצה לומר לכם ילדים וילדות יקרים וחמודים, אם אני הצלחתי בס”ד לקום ולהתהלך על רגליי שלי, אז כל אחד ואחת מכם יכולים להשיג ולממש הרבה הרבה מאוד מהחלומות והתקוות שלכם! אני מזמין אתכם להצטרף אלי למסע ארוך ומיוחד. מחכה לכם, בואו כולם!   ספר ייחודי וערכי המעניק הכוונה לילדים הסובלים מרגשי נחיתות, רגשות שליליים והתמודדויות חברתיות!   מומלץ מאוד! מתאים כמתנה לילדים ולקרובים לכם!   53 עמודים מרתקים וסוחפים, מלאים במסר וצבע. כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אהר'לה 1"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה