אהרלה 4

אם אני הצלחתי בס”ד להיפטר מהרגשות השליליים הללו – אז כל אחד ואחת מכם יכולים. התפללו לבורא עולם שיהיה בעזרכם, בקשו עצה כשצריך, למדו מניסיונם של אחרים – ותאמינו שאתם יכולים!… בטוח ביכולות שלכם ומתפלל להצלחתכם, אהרל’ה…”

אהר’לה 4 – סיפורו המפעים ומעורר ההשראה של הרב אהרן מרגליות המוגש לילדים בצורת קומיקס מרהיב וצבעוני, מאת המחברת  הדס אירנשטיין.

אהר’לה 4 – שאלה אחת חוזרת על עצמה בצורות שונות בכל המפגשים שלי עם ילדים ומבוגרים: עברת ילדות כל כך לא פשוטה, מאז גיל שנתיים וחצי סבלת מנכות קשה כתוצאה ממחלת שיתוק ילדים. נכות שנותנת בך את אותותיה עד היום . במשך שנים שהית בבית חולים ובמעון לילדים נכים, רחוק מהבית, מהמשפחה ומהחברים. היית נתון לביקורת אכזרית וקשה של הסביבה, גמגמת בכבדות במשך שנים רבות בכתוצאה מכך סבלת קשיים חברתיים ורגשיים רבים… איך הצלחת להתגבר על רגשי הנחיתות שליוו אותך במהלך כל אותן שנים והפכת למרצה מבוקש בארץ וברחבי העולם?

אני יודע היטב שהתופעה של רגשי הנחיתות קיימת בקרב ילדים קטנים, וגם קטנים פחות… בספר זה השתדלתי לתת לכם דרך וכיוון: כך תוכלו להתגבר על אותם רגשות שליליים שמעכירים את מצב רוחכם, מכבידים עליכם ומפריעים לכם למצות את מלוא היכולת והפוטנציאל שהשם יתברך נטע בתוככם.

מהמקום הכי עמוק בלב שלי, אני רוצה לומר לכם ילדים וילדות יקרים וחמודים: אם אני הצלחתי בס”ד להיפטר מהרגשות השליליים הללו – אז כל אחד ואחת מכם יכולים!

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה מיוחדת וערכית לילדים וליקרים לכם!

 56 עמודים מלאים סוחפים, צבעוניים ומרתקים! כריכה קשה.

 

מחיר באתר

$16.40

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1196
תיאור הספר אם אני הצלחתי בס”ד להיפטר מהרגשות השליליים הללו – אז כל אחד ואחת מכם יכולים. התפללו לבורא עולם שיהיה בעזרכם, בקשו עצה כשצריך, למדו מניסיונם של אחרים – ותאמינו שאתם יכולים!… בטוח ביכולות שלכם ומתפלל להצלחתכם, אהרל’ה…” אהר’לה 4 – סיפורו המפעים ומעורר ההשראה של הרב אהרן מרגליות – המוגש לילדים בצורת קומיקס מרהיב וצבעוני, מאת המחברת  הדס אירנשטיין. אהר’לה 4 – שאלה אחת חוזרת על עצמה בצורות שונות בכל המפגשים שלי עם ילדים ומבוגרים: עברת ילדות כל כך לא פשוטה, מאז גיל שנתיים וחצי סבלת מנכות קשה כתוצאה ממחלת שיתוק ילדים. נכות שנותנת בך את אותותיה עד היום . במשך שנים שהית בבית חולים ובמעון לילדים נכים, רחוק מהבית, מהמשפחה ומהחברים. היית נתון לביקורת אכזרית וקשה של הסביבה, גמגמת בכבדות במשך שנים רבות בכתוצאה מכך סבלת קשיים חברתיים ורגשיים רבים… איך הצלחת להתגבר על רגשי הנחיתות שליוו אותך במהלך כל אותן שנים והפכת למרצה מבוקש בארץ וברחבי העולם? אני יודע היטב שהתופעה של רגשי הנחיתות קיימת בקרב ילדים קטנים, וגם קטנים פחות… בספר זה השתדלתי לתת לכם דרך וכיוון: כך תוכלו להתגבר על אותם רגשות שליליים שמעכירים את מצב רוחכם, מכבידים עליכם ומפריעים לכם למצות את מלוא היכולת והפוטנציאל שהשם יתברך נטע בתוככם. מהמקום הכי עמוק בלב שלי, אני רוצה לומר לכם ילדים וילדות יקרים וחמודים: אם אני הצלחתי בס”ד להיפטר מהרגשות השליליים הללו – אז כל אחד ואחת מכם יכולים! מומלץ מאוד! מתאים כמתנה מיוחדת וערכית לילדים וליקרים לכם!  56 עמודים מלאים סוחפים, צבעוניים ומרתקים! כריכה קשה.  

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אהרלה 4"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה