אומן, המסע הישראלי לקברו של רבי נחמן מברסלב

מה מניע ישראלים מכל שדרות החברה, מכל מעמד ומגזר,

לעזוב את משפחותיהם ובתיהם, ולהסתופף במשך ימים ושבועות באוהלים

ובחדרי מגורים דלים? מה הם מחפשים בעיירה האוקראינית הנידחת?

מה באמת מתרחש באומן בראש השנה?

אומן, המסע הישראלי – מדי שנה בשנה, בסוף חודש אלול, אורזים את מזוודותיהם בין עשרים לשלושים אלף ישראלים – חרדים, דתיים, מסורתיים וחילוניים – ויוצאים לעלות אל קברו של רבי נחמן מברסלב בעיירה אומן שבאוקראינה. מה מניע ישראלים מכל שדרות החברה, מכל מעמד ומגזר, לעזוב את משפחותיהם ובתיהם, ולהסתופף במשך ימים ושבועות באוהלים ובחדרי מגורים דלים? מה הם מחפשים בעיירה האוקראינית הנידחת? מה באמת מתרחש באומן בראש השנה?

אומן, המסע הישראלי – ספר זה הוא המסמך הראשון המתעד מבפנים את חוויית המסע לאומן, מאת המחבר ד”ר משה וינשטוק, באמצעות שיחות עם אנשים, התבוננות בתופעה והתנסות אישית, המחבר מנסה להתחקות אחר שורשי התופעה, להתבונן בביטוייה השונים, להקשיב לעדויות הנוסעים, ולהבין את החוויה שגורמת לישראלים כה רבים לחזור לאומן שוב ושוב, שנה אחר שנה.

אומן, המסע הישראלי – הוא תיעוד חי ועדכני של תופעה מרתקת, שניו אייג’, פוסט מודרניות ועלייה דתית לרגל חוברים בה ויוצרים פסיפס כמעט בלתי אפשרי.

מומלץ מאוד!

399 עמודים מלאי ניסיון וחוויות אישיות שהפכו לספר מרתק וסוחף. כריכה רכה.

מחיר באתר

$15.87

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1854
תיאור הספר מה מניע ישראלים מכל שדרות החברה, מכל מעמד ומגזר, לעזוב את משפחותיהם ובתיהם, ולהסתופף במשך ימים ושבועות באוהלים ובחדרי מגורים דלים? מה הם מחפשים בעיירה האוקראינית הנידחת? מה באמת מתרחש באומן בראש השנה? אומן, המסע הישראלי – מדי שנה בשנה, בסוף חודש אלול, אורזים את מזוודותיהם בין עשרים לשלושים אלף ישראלים – חרדים, דתיים, מסורתיים וחילוניים – ויוצאים לעלות אל קברו של רבי נחמן מברסלב בעיירה אומן שבאוקראינה. מה מניע ישראלים מכל שדרות החברה, מכל מעמד ומגזר, לעזוב את משפחותיהם ובתיהם, ולהסתופף במשך ימים ושבועות באוהלים ובחדרי מגורים דלים? מה הם מחפשים בעיירה האוקראינית הנידחת? מה באמת מתרחש באומן בראש השנה? אומן, המסע הישראלי – ספר זה הוא המסמך הראשון המתעד מבפנים את חוויית המסע לאומן, מאת המחבר ד”ר משה וינשטוק, באמצעות שיחות עם אנשים, התבוננות בתופעה והתנסות אישית, המחבר מנסה להתחקות אחר שורשי התופעה, להתבונן בביטוייה השונים, להקשיב לעדויות הנוסעים, ולהבין את החוויה שגורמת לישראלים כה רבים לחזור לאומן שוב ושוב, שנה אחר שנה. אומן, המסע הישראלי – הוא תיעוד חי ועדכני של תופעה מרתקת, שניו אייג’, פוסט מודרניות ועלייה דתית לרגל חוברים בה ויוצרים פסיפס כמעט בלתי אפשרי. מומלץ מאוד! 399 עמודים מלאי ניסיון וחוויות אישיות שהפכו לספר מרתק וסוחף. כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אומן, המסע הישראלי לקברו של רבי נחמן מברסלב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה