אורות התשובה – הוצאת אור עציון

אורות התשובה – ספרו של הראי”ה – מרן הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ”ל, רבה הראשון של ארץ ישראל. הספר עוסק בערך התשובה והדרכתה בחיי הפרט ובחיי הכלל.
הספר יצא במהדורה חדשה ומנוקדת, עם מראי מקומות.

ושבת – בספרו “ושבת” מבאר הרב דרוקמן את עקרונותיו המרכזיים של הרב קוק זצ”ל בספר אורות התשובה. מתוך עיון בשלוש פיסקאות ההקדמה הקצרות מתבארת המהפכה שמחולל הספר בהבנת מהות התשובה וחשיבותה לדורנו, תוך התבוננות מפוכחת במציאות. כך נבנית תפיסת עולם שונה לחלוטין על כל מושג התשובה ועל מה שנתבע מאיתנו בהקשר אליה. בספר כלול גם מפתח ערכים לספר אורות התשובה כולו.

172 עמודים כריכה קשה

מחיר באתר

$12.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1213
תיאור הספר אורות התשובה – ספרו של הראי”ה – מרן הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ”ל, רבה הראשון של ארץ ישראל. הספר עוסק בערך התשובה והדרכתה בחיי הפרט ובחיי הכלל.הספר יצא במהדורה חדשה ומנוקדת, עם מראי מקומות. ושבת – בספרו “ושבת” מבאר הרב דרוקמן את עקרונותיו המרכזיים של הרב קוק זצ”ל בספר אורות התשובה. מתוך עיון בשלוש פיסקאות ההקדמה הקצרות מתבארת המהפכה שמחולל הספר בהבנת מהות התשובה וחשיבותה לדורנו, תוך התבוננות מפוכחת במציאות. כך נבנית תפיסת עולם שונה לחלוטין על כל מושג התשובה ועל מה שנתבע מאיתנו בהקשר אליה. בספר כלול גם מפתח ערכים לספר אורות התשובה כולו. 172 עמודים כריכה קשה

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אורות התשובה - הוצאת אור עציון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה