אילו וכאילו

מה לדעתכם היה קורה אילו לא הוציא הקב”ה את אבותינו ממצרים?

אהה… אתם בטח יודעים, אנחנו ובנינו היינו עבדים לפרעה במצרים!

ומה היה קורה אילו הקב”ה היה חס ומרחם עלינו, ומוציא אותנו ממצרים בדורנו אנו? הא? איך זה היה נראה לכם??? מצרים של היום לא הייתה כמו מצרים של פעם, נכון?

אז זהו, אתם מוזמנים למסע דמיוני לחלוטין, אבל מרתק מאוד בו נצייר לעצמנו מה היה קורה “אילו” יציאת מצרים הייתה מתרחשת היום.

הצטרפו למסע מרתק ומשעשע, מחכים וסוחף, אבל בעיקר כזה שיעזור לכם להרגיש באמת “כאילו” אתם יצאתם ממצרים!

אילו וכאילו – כשאנחנו מספרים את סיפור יציאת מצרים, על הניסים הנפלאים שארעו בו ועל יד השם הגדולה – קשה לנו לפעמים להתחבר מספיק לתחושות ולעוצמתן של המכות. קשה לנו לראות בחוש עד כמה היו הניסים המופלאים ועד כמה ההתרחשויות היו מופתיות. משום כך קשה לנו להבין ולהרגיש כאילו יצאנו ממצרים!

אילו וכאילו – לשם כך נועד הספר המקסים הזה, שמסופר בסיפור קומיקס מרתק וסוחף, משעשע ודמיוני, עם תמונות צבעוניות ומרהיבות, כדי שתרגישו באמת כאילו יצאת אתם ממצרים!

אילו וכאילו – ובכל זאת, לא ויתרנו על הסיפור האמיתי. מתוך “הזמן הזה” הוסיף המחבר מ. ספרא מפעם לפעם תיאור של “הימים ההם”, כדי לספר את הסיפור האמיתי כפי שהיה, ולגעת לפחות על קצה המזלג בנקודות מרכזיות מתוך הניסים ונפלאות שאירעו לאבותינו במצרים.

אז זהו, לא נותר לנו אלא לקוות שתהנו ותרגישו באמת “כאילו יצאנו ממצרים”!

מומלץ מאוד! סיפורו הסוחף של המחבר מ. ספרא, מתאים גם כמתנה נפלאה לילדים לחג!

78 עמודים מרתקים ומשעשעים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$15.93

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1230
תיאור הספר מה לדעתכם היה קורה אילו לא הוציא הקב”ה את אבותינו ממצרים? אהה… אתם בטח יודעים, אנחנו ובנינו היינו עבדים לפרעה במצרים! ומה היה קורה אילו הקב”ה היה חס ומרחם עלינו, ומוציא אותנו ממצרים בדורנו אנו? הא? איך זה היה נראה לכם??? מצרים של היום לא הייתה כמו מצרים של פעם, נכון? אז זהו, אתם מוזמנים למסע דמיוני לחלוטין, אבל מרתק מאוד בו נצייר לעצמנו מה היה קורה “אילו” יציאת מצרים הייתה מתרחשת היום. הצטרפו למסע מרתק ומשעשע, מחכים וסוחף, אבל בעיקר כזה שיעזור לכם להרגיש באמת “כאילו” אתם יצאתם ממצרים! אילו וכאילו – כשאנחנו מספרים את סיפור יציאת מצרים, על הניסים הנפלאים שארעו בו ועל יד השם הגדולה – קשה לנו לפעמים להתחבר מספיק לתחושות ולעוצמתן של המכות. קשה לנו לראות בחוש עד כמה היו הניסים המופלאים ועד כמה ההתרחשויות היו מופתיות. משום כך קשה לנו להבין ולהרגיש כאילו יצאנו ממצרים! אילו וכאילו – לשם כך נועד הספר המקסים הזה, שמסופר בסיפור קומיקס מרתק וסוחף, משעשע ודמיוני, עם תמונות צבעוניות ומרהיבות, כדי שתרגישו באמת כאילו יצאת אתם ממצרים! אילו וכאילו – ובכל זאת, לא ויתרנו על הסיפור האמיתי. מתוך “הזמן הזה” הוסיף המחבר מ. ספרא מפעם לפעם תיאור של “הימים ההם”, כדי לספר את הסיפור האמיתי כפי שהיה, ולגעת לפחות על קצה המזלג בנקודות מרכזיות מתוך הניסים ונפלאות שאירעו לאבותינו במצרים. אז זהו, לא נותר לנו אלא לקוות שתהנו ותרגישו באמת “כאילו יצאנו ממצרים”! מומלץ מאוד! סיפורו הסוחף של המחבר מ. ספרא, מתאים גם כמתנה נפלאה לילדים לחג! 78 עמודים מרתקים ומשעשעים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אילו וכאילו"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה