אין זה נפילה כלל – הרב ישראל יצחק בזאנסון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

אין זה נפילה כלל – ספרון ארגז כלים ועצות מעשיות!

 

אין זה נפילה כלל – ספרון ייחודי מלא עצות מעשיות ומחכימות וארגז כלים נפלא להתמודדות עם משברים קשים, מאת המחבר הרב ישראל יצחק בזאנסון.

 

אין זה נפילה כלל – אז למי פונות שורות הספר הזה? לכולנו. בהן נראה איך לעבור את המשברים הכי קשים. זו הכוונה הבלעדית למה ספרון זה נכתב. חיזוקים, חיזוקים ועוד חיזוקים. וכמו שהוצעו כאן ‘כלים’ ליחיד כדי שיוכל להבין יותר את סיבתן החיובית של ירידותיו, וכך להגביר את כוחו כנגדן כדי להתמודד כראוי – כך הוא גם לגבי עם ה’ בכלליותו: להיוודע ולהודיע כמה המשברים שבהם אנו עוברים היום באופן כללי, גוג ומגוג ואחרית הימים – כי אלו הן רעות שתתהפכנה בקרוב לטובתנו הנצחית. הן הרי מכינות לנו את הדרגה הבאה עלינו לטובה – שחר הגאולה!

 

ספרון חיזוק מדהים, מתאים לנשיאה בתיק לכל רגע ומצב.

 

64 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$2.12

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: nefi-book
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   אין זה נפילה כלל – ספרון ארגז כלים ועצות מעשיות!   אין זה נפילה כלל – ספרון ייחודי מלא עצות מעשיות ומחכימות וארגז כלים נפלא להתמודדות עם משברים קשים, מאת המחבר הרב ישראל יצחק בזאנסון.   אין זה נפילה כלל – אז למי פונות שורות הספר הזה? לכולנו. בהן נראה איך לעבור את המשברים הכי קשים. זו הכוונה הבלעדית למה ספרון זה נכתב. חיזוקים, חיזוקים ועוד חיזוקים. וכמו שהוצעו כאן ‘כלים’ ליחיד כדי שיוכל להבין יותר את סיבתן החיובית של ירידותיו, וכך להגביר את כוחו כנגדן כדי להתמודד כראוי – כך הוא גם לגבי עם ה’ בכלליותו: להיוודע ולהודיע כמה המשברים שבהם אנו עוברים היום באופן כללי, גוג ומגוג ואחרית הימים – כי אלו הן רעות שתתהפכנה בקרוב לטובתנו הנצחית. הן הרי מכינות לנו את הדרגה הבאה עלינו לטובה – שחר הגאולה!   ספרון חיזוק מדהים, מתאים לנשיאה בתיק לכל רגע ומצב.   64 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אין זה נפילה כלל - הרב ישראל יצחק בזאנסון"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב בזנסון

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב בזנסון
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה