איש כי יפליא – הרב דוד כהן הרב הנזיר

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

איש כי יפליא – מסכת חייו של הרב הקדוש רבי דוד כהן זיע”א – הרב הנזיר!

 

איש כי יפליא – סיפור מסכת חייו של איש אלוקים נפלא רבי דוד כהן המכונה גם הרב הנזיר – דמות מופלאה שהייתה יובל שנים חלק חשוב מן הנוף הירושלמי. ייחודי לא רק בדורו אלא בדורות כולם, קיבל עליו דרך חיים של נזירות בקדושה ובטהרה, מורה לא עלה ראשו, יין ושכר לא בא אל פיו, לא טעם מן החי והלך בנעלי בד. מאת המחברת הילה וולברשטין.

 

איש כי יפליא – בספר עולים נושאים מגוונים הקשורים למסכת חייו כגון, המפגש עם מרן הראי”ה קוק, הקמת ביתו בישראל, בחירת ליבו, היכרות ופרידה, נישואין, הרחבת המשפחה, אורחות חייו – כמלאך השם, ככוהן, הצמחונות, הסגפנות, סדר יומו ועוד.

 

מומלץ מאוד!

 

312 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$25.12

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1959
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   איש כי יפליא – מסכת חייו של הרב הקדוש רבי דוד כהן זיע”א – הרב הנזיר!   איש כי יפליא – סיפור מסכת חייו של איש אלוקים נפלא רבי דוד כהן המכונה גם הרב הנזיר – דמות מופלאה שהייתה יובל שנים חלק חשוב מן הנוף הירושלמי. ייחודי לא רק בדורו אלא בדורות כולם, קיבל עליו דרך חיים של נזירות בקדושה ובטהרה, מורה לא עלה ראשו, יין ושכר לא בא אל פיו, לא טעם מן החי והלך בנעלי בד. מאת המחברת הילה וולברשטין.   איש כי יפליא – בספר עולים נושאים מגוונים הקשורים למסכת חייו כגון, המפגש עם מרן הראי”ה קוק, הקמת ביתו בישראל, בחירת ליבו, היכרות ופרידה, נישואין, הרחבת המשפחה, אורחות חייו – כמלאך השם, ככוהן, הצמחונות, הסגפנות, סדר יומו ועוד.   מומלץ מאוד!   312 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "איש כי יפליא - הרב דוד כהן הרב הנזיר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה