אישה במעגלי חייה

ספר אישה במעגלי חייה – גישה חדישה לעולמה של האישה.

מחברת רב המכר “ללוות ילד“, מגישה ספר נוסף, שונה בנושאו אך קרוב בגישתו. הפעם ציר המרכז של הספר אינו ילדך, אלא את בכבודך ובמודעותך אל עצמך, כאישה בוגרת.

כגנן אומן המטפח את גינת החמד שלו ביד אוהבת, מעמידה המחברת אותך, האישה, במרכזו של פרח דימיוני נאה, ההולך ופורש את עלי כותרתו. כל פרק בחייך מצמיח עלה כותרת נוסף, המשיק לך ונותן ביטוי נוסף ל’אני’ שלך. חייך כאם בישראל הם רבי גוונים ועתירי מעש. את נקראת לחבוש בו זמנית את כובע האם, הרעיה, הבת, הכלה, החמות, הסבתא, החברה לעבודה ועוד… ורוצה ומשתדלת, בדרך כלל, לשחק את “משחק הכובעים” על הצד הטוב ביותר.

מאת: יהודית שולם, 415 עמ’, כריכה קשה.  מומלץ ביותר!

*אחד מספרי המבצע של “סט העוצמה הנשית

מחיר באתר

$15.84

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: fl-8051
תיאור הספר ספר אישה במעגלי חייה – גישה חדישה לעולמה של האישה. מחברת רב המכר “ללוות ילד“, מגישה ספר נוסף, שונה בנושאו אך קרוב בגישתו. הפעם ציר המרכז של הספר אינו ילדך, אלא את בכבודך ובמודעותך אל עצמך, כאישה בוגרת. כגנן אומן המטפח את גינת החמד שלו ביד אוהבת, מעמידה המחברת אותך, האישה, במרכזו של פרח דימיוני נאה, ההולך ופורש את עלי כותרתו. כל פרק בחייך מצמיח עלה כותרת נוסף, המשיק לך ונותן ביטוי נוסף ל’אני’ שלך. חייך כאם בישראל הם רבי גוונים ועתירי מעש. את נקראת לחבוש בו זמנית את כובע האם, הרעיה, הבת, הכלה, החמות, הסבתא, החברה לעבודה ועוד… ורוצה ומשתדלת, בדרך כלל, לשחק את “משחק הכובעים” על הצד הטוב ביותר. מאת: יהודית שולם, 415 עמ’, כריכה קשה.  מומלץ ביותר! *אחד מספרי המבצע של “סט העוצמה הנשית“

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אישה במעגלי חייה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה