אליעזר עבד ה’

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סיפורים מרתקים וסוחפים על מסכת חייו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א!

 

אליעזר עבד ה' – עשרים וחמישה סיפורים מרתקים וסוחפים, מרגשים ומעוררים על מסכת חייו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א, מאת המחבר אברהם בן דוד.

 

אליעזר עבד ה' – את הספר מלווים האיורים המרהיבים של המאיירת דבורה קוטובסקי. בין הסיפורים המרתקים שימצאו הקוראים: לימוד ותפילה גם בחום הנורא, מדוע נדר הרב את דירתו לצדקה? דאגה לכל יהודי באשר הוא, גם הרופא צריך ללכת הביתה, מדוע לא מיהר הרב לעבור את ביקורת הגבולות? להיכן נעלמו החלות המיוחדות? דאגתו של הרב לאסיר בבית הכלא, היריות שלא הצליחו להזיז את הרב ממקומו ועוד.

 

60 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

 

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$13.36

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1286
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סיפורים מרתקים וסוחפים על מסכת חייו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א!   אליעזר עבד ה' – עשרים וחמישה סיפורים מרתקים וסוחפים, מרגשים ומעוררים על מסכת חייו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א, מאת המחבר אברהם בן דוד.   אליעזר עבד ה' – את הספר מלווים האיורים המרהיבים של המאיירת דבורה קוטובסקי. בין הסיפורים המרתקים שימצאו הקוראים: לימוד ותפילה גם בחום הנורא, מדוע נדר הרב את דירתו לצדקה? דאגה לכל יהודי באשר הוא, גם הרופא צריך ללכת הביתה, מדוע לא מיהר הרב לעבור את ביקורת הגבולות? להיכן נעלמו החלות המיוחדות? דאגתו של הרב לאסיר בבית הכלא, היריות שלא הצליחו להזיז את הרב ממקומו ועוד.   60 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.   מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אליעזר עבד ה'"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה