אלמוני

תגידו, מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שאתם דומים למישהו אחר, אבל לא סתם מישהו אלא בן של מיליונר?

 

ולא רק, המישהו הזה נעלם ועכשיו המשטרה וכולם משוכנעים שהוא זה אתם! וכל זאת, בשעה שמסיבה צדדית אתם לא יכולים בשום פנים ואופן לגלות את זהותכם האמיתית!!!

 

אלמוני – בספר אלמוני, פרי עטה של המחברת חיה לוברבום, זה קורה לאולף הולמן. ושם, כשהוא תחת שם לא לו, בבית לא לו, כשמאחורי גבו נרקמת עלילה סבוכה, הוא גילה בעצמו כוחות שמעולם לא ידע על קיומם.

 

אלמוני – ספר מתח ורגש, שני דברים שונים שיוצרים ספר עוצר נשימה הנע בין קרחוניה הקפואים של שבדיה להיכלי התורה בבני ברק, ובדרך, סוחף את הקוראים למסע אל תוך עצמם!

 

348 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה רכה.

 

מומלץ מאוד!!!

מחיר באתר

$14.63

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 37-1763
תיאור הספר תגידו, מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שאתם דומים למישהו אחר, אבל לא סתם מישהו אלא בן של מיליונר?   ולא רק, המישהו הזה נעלם ועכשיו המשטרה וכולם משוכנעים שהוא זה אתם! וכל זאת, בשעה שמסיבה צדדית אתם לא יכולים בשום פנים ואופן לגלות את זהותכם האמיתית!!!   אלמוני – בספר אלמוני, פרי עטה של המחברת חיה לוברבום, זה קורה לאולף הולמן. ושם, כשהוא תחת שם לא לו, בבית לא לו, כשמאחורי גבו נרקמת עלילה סבוכה, הוא גילה בעצמו כוחות שמעולם לא ידע על קיומם.   אלמוני – ספר מתח ורגש, שני דברים שונים שיוצרים ספר עוצר נשימה הנע בין קרחוניה הקפואים של שבדיה להיכלי התורה בבני ברק, ובדרך, סוחף את הקוראים למסע אל תוך עצמם!   348 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה רכה.   מומלץ מאוד!!!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אלמוני"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה