אם זה לא אמיתי זה לא מפחיד אותי – אהובה רענן

אם זה לא אמיתי – זה לא מפחיד אותי!

הילדים מפחדים ללכת לישון?

מתקשים להירדם וחולמים על דמויות מפחידות?

אם זה לא אמיתי זה לא מפחיד אותי – הספר זה בדיוק בשבילכם! ספרה של המחברת אהובה רענן, עם סימניית “שפריץ אמיץ” והפתעה מקסימה לילדים בסוף הספר!

אם זה לא אמיתי זה לא מפחיד אותי – מתמודדים עם הפחד בעזרת הספר המושלם המעניק לכם ולילדים ארגז כלים נפלא. ולא, זה לא כמו ארגז הכלים של אבא שיש בו פטיש, מברג ומסמרים. זהו ארגז כלים שנמצא אצכלם בראש, בגוף ובלב! הוא כלל את המחשבות, הרגשות והדמיונות שלכם! ואתם יכולים לקחת את הכלי שמוגש לכם בספר זה, להשתמש בו ולהרגיש עוד יותר טוב!

לספר מצורפת סימניית “שפריץ אמיץ” מתוקה שמתלווה לילד ומספקת לו תחושת שליטה ומסייעת לו להתמודד עם הפחדים. באמצעות הטקסטים והאיורים המרהיבים מבטא הספר את רחשי ליבם של הילדים!

כריכה קשה.

מחיר באתר

$15.93

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1390
תיאור הספר אם זה לא אמיתי – זה לא מפחיד אותי! הילדים מפחדים ללכת לישון? מתקשים להירדם וחולמים על דמויות מפחידות? אם זה לא אמיתי זה לא מפחיד אותי – הספר זה בדיוק בשבילכם! ספרה של המחברת אהובה רענן, עם סימניית “שפריץ אמיץ” והפתעה מקסימה לילדים בסוף הספר! אם זה לא אמיתי זה לא מפחיד אותי – מתמודדים עם הפחד בעזרת הספר המושלם המעניק לכם ולילדים ארגז כלים נפלא. ולא, זה לא כמו ארגז הכלים של אבא שיש בו פטיש, מברג ומסמרים. זהו ארגז כלים שנמצא אצכלם בראש, בגוף ובלב! הוא כלל את המחשבות, הרגשות והדמיונות שלכם! ואתם יכולים לקחת את הכלי שמוגש לכם בספר זה, להשתמש בו ולהרגיש עוד יותר טוב! לספר מצורפת סימניית “שפריץ אמיץ” מתוקה שמתלווה לילד ומספקת לו תחושת שליטה ומסייעת לו להתמודד עם הפחדים. באמצעות הטקסטים והאיורים המרהיבים מבטא הספר את רחשי ליבם של הילדים! כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אם זה לא אמיתי זה לא מפחיד אותי - אהובה רענן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה