אמא זה לא משחק ילדים

"מה קרה לזמן שלי, שהתחיל להיות נדיף מדי? איך זה שאני לא מצליחה כבר לג'נגל בין כולם? איכשהו הפכתי לעיסה מעורבבת של בית-עבודה-ילדים…"

 

אמא, זה לא משחק ילדים – ספר ייחודי המעניק עצות ותובנות להתמודדויות היומיומיות במשפחה דרך סיפורה של מלי, אם למשפחה ברוכת ילדים המנסה למצוא את האיזון בית הבית, הילדים, העבודה והבעל, מאת המחברת שרה פכטר.

 

אמא, זה לא משחק ילדים – הוא מהדורה מורחבת לספרה הראשון של המחברת, המעניק תובנות חדשות וסיפורים מרתקים שיסייעו לקוראים להזדהות איתם, ובעיקר, את ההבנה שאתם לא לבד במערכה. בואו נפסיק להסתכל על חלון הראווה, וניכנס לחנות הפנימית של כולנו!

 

"הדברים האלה שנראים לך הכי טבעיים בבית שלך, עד שבא אורח שצריך להסביר לו: ותוציא את הקומקום מהשקע כשאתה מפעיל את הטוסטר, אחרת המקרר מתחיל לשיר…" שרה פכטר.

 

מומלץ מאוד!

 

384 עמודים מלאים בעצות, כלים והכוונה. כריכה רכה.

מחיר באתר

$15.69

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7217
תיאור הספר "מה קרה לזמן שלי, שהתחיל להיות נדיף מדי? איך זה שאני לא מצליחה כבר לג'נגל בין כולם? איכשהו הפכתי לעיסה מעורבבת של בית-עבודה-ילדים…"   אמא, זה לא משחק ילדים – ספר ייחודי המעניק עצות ותובנות להתמודדויות היומיומיות במשפחה דרך סיפורה של מלי, אם למשפחה ברוכת ילדים המנסה למצוא את האיזון בית הבית, הילדים, העבודה והבעל, מאת המחברת שרה פכטר.   אמא, זה לא משחק ילדים – הוא מהדורה מורחבת לספרה הראשון של המחברת, המעניק תובנות חדשות וסיפורים מרתקים שיסייעו לקוראים להזדהות איתם, ובעיקר, את ההבנה שאתם לא לבד במערכה. בואו נפסיק להסתכל על חלון הראווה, וניכנס לחנות הפנימית של כולנו!   "הדברים האלה שנראים לך הכי טבעיים בבית שלך, עד שבא אורח שצריך להסביר לו: ותוציא את הקומקום מהשקע כשאתה מפעיל את הטוסטר, אחרת המקרר מתחיל לשיר…" שרה פכטר.   מומלץ מאוד!   384 עמודים מלאים בעצות, כלים והכוונה. כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אמא זה לא משחק ילדים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה