אמיר מויאל חושב בקול – הומור משובח באריזות קטנות

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

הספר שלא יפסיק להצחיק אתכם! חושב בקול – אמיר מויאל!

 

אמיר מויאל חושב בקול – ספר עמוס וגדוש בהומור באריזות קטנות לכל מצב וזמן, רק לפתוח ו… לצחוק! מאת אמיר מויאל.

 

הספר הזה יצחק אתכם. אולי לא כל מה שכתוב בו, כי הומור זה עניין של טעם, אבל השתדלתי לבחור את הסטטוסים המוצלחים והפופולאריים ביותר שהצטברו משמונה שנים של כתיבה.

 

הספר הזה יתאגר אתכם. לא מדובר בספר חידות, אבל יש בו בהחלט כמה סטטוסים שיגרמו לכם לקרוא פעמיים את המשפט. לפעמים גם לקרוא בקול או לחשוב כמה רגעים. מתי בפעם האחרונה פתרתם בדיחה?

 

הספר הזה יתאים לכם. אנחנו דור שאוהב את ההומור שלו חד, קצר וקולע. כזה שאפשר לספר בחדר אוכל לחברים מהעבודה, בשולחן שבת למשפחה או לשלוח בוואטסאפ לקבוצה של החברים הכי טובים.

 

אל תפספסו את ההזדמנות ליהנות לצחוק עם הספר של אמיר מויאל – קומיקאי, תסריטאי ויוצר רשת ותיק ומוכר.

 

מתאים גם כמתנה מצחיקה ומקורית לחברים וליקרים לכם!

 

237 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.95

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1824
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   הספר שלא יפסיק להצחיק אתכם! חושב בקול – אמיר מויאל!   אמיר מויאל חושב בקול – ספר עמוס וגדוש בהומור באריזות קטנות לכל מצב וזמן, רק לפתוח ו… לצחוק! מאת אמיר מויאל.   הספר הזה יצחק אתכם. אולי לא כל מה שכתוב בו, כי הומור זה עניין של טעם, אבל השתדלתי לבחור את הסטטוסים המוצלחים והפופולאריים ביותר שהצטברו משמונה שנים של כתיבה.   הספר הזה יתאגר אתכם. לא מדובר בספר חידות, אבל יש בו בהחלט כמה סטטוסים שיגרמו לכם לקרוא פעמיים את המשפט. לפעמים גם לקרוא בקול או לחשוב כמה רגעים. מתי בפעם האחרונה פתרתם בדיחה?   הספר הזה יתאים לכם. אנחנו דור שאוהב את ההומור שלו חד, קצר וקולע. כזה שאפשר לספר בחדר אוכל לחברים מהעבודה, בשולחן שבת למשפחה או לשלוח בוואטסאפ לקבוצה של החברים הכי טובים.   אל תפספסו את ההזדמנות ליהנות לצחוק עם הספר של אמיר מויאל – קומיקאי, תסריטאי ויוצר רשת ותיק ומוכר.   מתאים גם כמתנה מצחיקה ומקורית לחברים וליקרים לכם!   237 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אמיר מויאל חושב בקול - הומור משובח באריזות קטנות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה