אמרות טהורות – התום והיושר, הראי”ה

“כשמסתכלים באמת בצד הטוב של כל אחד ואחד, מתאהב האדם על הבריות בחיבה פנימית, ואיננו צריך להזדקק לשום אבק של חנופה, כי ההתעניינות

בצד הטוב שהוא פוגש תמיד מכסה ממנו את כל  הצדדים הרעים…” (הרב קוק זצ”ל).

 

התום והיושר – ספר אדיר, עמוס וגדוש מחוכמתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק, אוסף מאמרותיו על רוח ונשמה, טבע ובריאה, אלוקים ואדם, אומה וגבורה, שמחה ושלום. הספר מוגש בצורת אמרות קצרות וענייניות, סוחפות ומלאות בתובנות.

 

התום והיושר – בנוסף לפעילותו הציבורית הנרחבת, היה הרב קוק אדם מתבודד, משורר שמצא את שלוות נפשו בדומייה ובשקט הפנימי, פילוסוף הבקיא בכתבי החכמה היהודית ובחכמת העמים, ועם זאת מקובל שעסק בתורת הספירות ובקבלת האר”י הקדוש זיע”א.

 

ספר מרתק! אמרות ותבונות לכל עת ומצב! רק לפתוח ולמצוא את המבוקש בין דפי הספר!

 

173 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1795
תיאור הספר “כשמסתכלים באמת בצד הטוב של כל אחד ואחד, מתאהב האדם על הבריות בחיבה פנימית, ואיננו צריך להזדקק לשום אבק של חנופה, כי ההתעניינות בצד הטוב שהוא פוגש תמיד מכסה ממנו את כל  הצדדים הרעים…” (הרב קוק זצ”ל).   התום והיושר – ספר אדיר, עמוס וגדוש מחוכמתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק, אוסף מאמרותיו על רוח ונשמה, טבע ובריאה, אלוקים ואדם, אומה וגבורה, שמחה ושלום. הספר מוגש בצורת אמרות קצרות וענייניות, סוחפות ומלאות בתובנות.   התום והיושר – בנוסף לפעילותו הציבורית הנרחבת, היה הרב קוק אדם מתבודד, משורר שמצא את שלוות נפשו בדומייה ובשקט הפנימי, פילוסוף הבקיא בכתבי החכמה היהודית ובחכמת העמים, ועם זאת מקובל שעסק בתורת הספירות ובקבלת האר”י הקדוש זיע”א.   ספר מרתק! אמרות ותבונות לכל עת ומצב! רק לפתוח ולמצוא את המבוקש בין דפי הספר!   173 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אמרות טהורות - התום והיושר, הראי"ה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה