ארבל מטייל בארץ ישראל

רוצים לטייל בארץ ישראל?

 

הצטרפו לארבל החמוד וצאו לטייל במעגל השנה!

 

ארבל מטייל בארץ ישראל – ספר טיולים כייפי סביב מעגל השנה בארץ ישראל, מאת המחבר אורי מאור.

 

ארבל מטייל בארץ ישראל – קחו מקל ותרמיל וצאו ביחד עם ארבל לטייל בנופי ישראל. כל חודש מגיע ארבל למקום אחר בארץ ומגלה שם את כל השפע שמציעה ארצנו היפה: נוף מדהים, בעלי חיים נדירים, פרחים צבעוניים, מעיינות נסתרים וגם פיסות מרתקות של היסטוריה ומורשת.

 

ארבל מטייל בארץ ישראל – בשפה בהירה ובחריזה משעשעת, בליווי צילומים מרהיבים ואיורים נהדרים משתלב סיפורם של כל חודש ומועד עם טיול חדש והכרת הארץ, לימוד והנאה.

 

מומלץ מאוד בכל בית!

 

55 עמודים מרתקים, סוחפים, מלאים בתמונות צבעוניות ומרהיבות, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.90

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1272
תיאור הספר רוצים לטייל בארץ ישראל?   הצטרפו לארבל החמוד וצאו לטייל במעגל השנה!   ארבל מטייל בארץ ישראל – ספר טיולים כייפי סביב מעגל השנה בארץ ישראל, מאת המחבר אורי מאור.   ארבל מטייל בארץ ישראל – קחו מקל ותרמיל וצאו ביחד עם ארבל לטייל בנופי ישראל. כל חודש מגיע ארבל למקום אחר בארץ ומגלה שם את כל השפע שמציעה ארצנו היפה: נוף מדהים, בעלי חיים נדירים, פרחים צבעוניים, מעיינות נסתרים וגם פיסות מרתקות של היסטוריה ומורשת.   ארבל מטייל בארץ ישראל – בשפה בהירה ובחריזה משעשעת, בליווי צילומים מרהיבים ואיורים נהדרים משתלב סיפורם של כל חודש ומועד עם טיול חדש והכרת הארץ, לימוד והנאה.   מומלץ מאוד בכל בית!   55 עמודים מרתקים, סוחפים, מלאים בתמונות צבעוניות ומרהיבות, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ארבל מטייל בארץ ישראל"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה