אש תמיד תוקד – ברסלב

חדש בברסלב ישראל

אש תמיד תוקד – קורות קיבוצי חסידי ברסלב בפולין

הספר 'אש תמיד תוקד', שחלקים ממנו התפרסמו במשך השנים בגיליוני 'אבקשה', חושף לראשונה מאות עובדות, סיפורים, מסמכים, תמונות וכתבי יד שלא פורסמו מעולם, המעניקים תמונה חדשה ומפתיעה של חסידי ברסלב בפולין, ובעיקר: לוקחים את הקורא למסע כיסופין מלהיב לעבודת ה' באשו של רבינו הקדוש.

הספר מסודר לפי ה'קיבוצים', לובלין, וורשה, לודז', אוסטרובצה, אוטבוצק, פשעדבורז' ועוד עיירות רבות, ומלבד פרקים נרחבים על גדולי החסידים הנודעים, מופיעים בספר פרקים מרגשים על חסידים שפעילותם פחות ידועה, על ישיבות ברסלב שפעלו בפולין, סיפורי גבורת נפש שהתגלתה בגטאות, ועוד.

589 עמ' כריכה קשה

 

 

מחיר באתר

$23.53

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1147
תיאור הספר חדש בברסלב ישראל אש תמיד תוקד – קורות קיבוצי חסידי ברסלב בפולין הספר 'אש תמיד תוקד', שחלקים ממנו התפרסמו במשך השנים בגיליוני 'אבקשה', חושף לראשונה מאות עובדות, סיפורים, מסמכים, תמונות וכתבי יד שלא פורסמו מעולם, המעניקים תמונה חדשה ומפתיעה של חסידי ברסלב בפולין, ובעיקר: לוקחים את הקורא למסע כיסופין מלהיב לעבודת ה' באשו של רבינו הקדוש. הספר מסודר לפי ה'קיבוצים', לובלין, וורשה, לודז', אוסטרובצה, אוטבוצק, פשעדבורז' ועוד עיירות רבות, ומלבד פרקים נרחבים על גדולי החסידים הנודעים, מופיעים בספר פרקים מרגשים על חסידים שפעילותם פחות ידועה, על ישיבות ברסלב שפעלו בפולין, סיפורי גבורת נפש שהתגלתה בגטאות, ועוד. 589 עמ' כריכה קשה    

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אש תמיד תוקד - ברסלב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה