באר מרים – יום העצמאות ויום שחרור ירושלים

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

באר מרים – יום העצמאות ויום שחרור ירושלים!

 

באר מרים – יום העצמאות ויום שחרור ירושלים – הזמן מתחדש ומביא איתו עוד ימים מיוחדים בלוח השנה היהודי. כך גם עם יום העצמאות ויום שחרור ירושלים, מאת הרב יעקב מדן. בספר ייחודי זה מנסה המחבר לעצב קנקן חדש ליין הישן והטוב של תורת השם ופרשנותה, של הגותם העשירה של חז”ל ושל מסורת ההלכה ומנהגי אבותינו בחג ועל החג. ספר זה מגיש לקרוא ניתוחי עומק על משמעות החג בתורה, בתפילה, בהלכה ובמנהג, אך גם חותר לנגישות קלה וידידותית אל התכנים שהיא מציא לפני הקורא.

 

באר מרים – יום העצמאות ויום שחרור ירושלים – ספר ייחודי זה עוסק רובו ככולו בחגים מסורתיים, בכך שהוא מנסה לראשונה להתמודד מצדדים רבים עם ימי מועד חדשים. רבות נכתב עליהם בדורות האחרונים, אך דומה שהותירו לנו מקום להתגדר בו, בהנחלת החוויה הדתית ובמיזוג הקודש והחול ליריעה אחת בעולמנו הרוחני.

 

412 עמודים מרתקים, תמונות ייחודיות, כריכה קשה.

מחיר באתר

$17.19

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1783
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   באר מרים – יום העצמאות ויום שחרור ירושלים!   באר מרים – יום העצמאות ויום שחרור ירושלים – הזמן מתחדש ומביא איתו עוד ימים מיוחדים בלוח השנה היהודי. כך גם עם יום העצמאות ויום שחרור ירושלים, מאת הרב יעקב מדן. בספר ייחודי זה מנסה המחבר לעצב קנקן חדש ליין הישן והטוב של תורת השם ופרשנותה, של הגותם העשירה של חז”ל ושל מסורת ההלכה ומנהגי אבותינו בחג ועל החג. ספר זה מגיש לקרוא ניתוחי עומק על משמעות החג בתורה, בתפילה, בהלכה ובמנהג, אך גם חותר לנגישות קלה וידידותית אל התכנים שהיא מציא לפני הקורא.   באר מרים – יום העצמאות ויום שחרור ירושלים – ספר ייחודי זה עוסק רובו ככולו בחגים מסורתיים, בכך שהוא מנסה לראשונה להתמודד מצדדים רבים עם ימי מועד חדשים. רבות נכתב עליהם בדורות האחרונים, אך דומה שהותירו לנו מקום להתגדר בו, בהנחלת החוויה הדתית ובמיזוג הקודש והחול ליריעה אחת בעולמנו הרוחני.   412 עמודים מרתקים, תמונות ייחודיות, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "באר מרים - יום העצמאות ויום שחרור ירושלים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה