באש ובמים

חדש! סיפור קומיקס סוחף ומרגש לכל המשפחה!

באש ובמים – זה קרה בקסטיליה שבספרד, כשכל היהודים נאלצו לעזוב את המדינה עד סוף חודש תמוז. אלו שנשארו בכל זאת, נאלצו לחיות כאנוסים ושמרו על יהדותם בסתר. יהודי שנתפס מקיים מצוות הוגדר כ"כופר", נחקר בעינויים ולרב גם נדון למוות.

במשך 300 שנה סבלו האנוסים מידה האכזרית של האינקוויזיציה. 400 אלף איש נתפסו על ידה, מתוכם 300 אלף איש, רובם יהודים, נשרפו על קידוש השם מעל במות ה"אוטו-דה-פה", השם יקום דמם.

באש ובמים – הוא סיפורו של דייגו, נער צעיר, בן למשפחת אנוסים, שנאלץ להתמודד לבדו עם אימי האינקוויזיציה, בניסון להציל את בני משפחתו שדבר יהדותם התגלה, ולחלצם ממלתעות הרשע לחוף מבטחים. בדרך הוא חווה הרפתקאות שעליהן לא חלם, ניצב בפני אתגרים לא פשוטים לנער בגילו ומגלה עולם שלא הכיר.

באש ובמים – שעות של מתח, דאגה, תפילה ואמונה, המומחשים באמצעות סיפור סוחף ומרתק עם איורי קומיקס מרהיבים וייחודיים.

68 עמודים שיסחפו וירגשו אתכם, כריכה קשה.

מחיר באתר

$9.26

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1220
תיאור הספר חדש! סיפור קומיקס סוחף ומרגש לכל המשפחה! באש ובמים – זה קרה בקסטיליה שבספרד, כשכל היהודים נאלצו לעזוב את המדינה עד סוף חודש תמוז. אלו שנשארו בכל זאת, נאלצו לחיות כאנוסים ושמרו על יהדותם בסתר. יהודי שנתפס מקיים מצוות הוגדר כ"כופר", נחקר בעינויים ולרב גם נדון למוות. במשך 300 שנה סבלו האנוסים מידה האכזרית של האינקוויזיציה. 400 אלף איש נתפסו על ידה, מתוכם 300 אלף איש, רובם יהודים, נשרפו על קידוש השם מעל במות ה"אוטו-דה-פה", השם יקום דמם. באש ובמים – הוא סיפורו של דייגו, נער צעיר, בן למשפחת אנוסים, שנאלץ להתמודד לבדו עם אימי האינקוויזיציה, בניסון להציל את בני משפחתו שדבר יהדותם התגלה, ולחלצם ממלתעות הרשע לחוף מבטחים. בדרך הוא חווה הרפתקאות שעליהן לא חלם, ניצב בפני אתגרים לא פשוטים לנער בגילו ומגלה עולם שלא הכיר. באש ובמים – שעות של מתח, דאגה, תפילה ואמונה, המומחשים באמצעות סיפור סוחף ומרתק עם איורי קומיקס מרהיבים וייחודיים. 68 עמודים שיסחפו וירגשו אתכם, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "באש ובמים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה