בודאי ישנה אהבה – רן ובר

בודאי ישנה אהבה – תקווה, אהבה וזוגיות על פי רבי נחמן מברסלב!

בודאי ישנה אהבה – תקווה, אהבה וזוגיות לאור סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, מאת רן ובר  מחבר רבי המכר – סוד הנקודה הטובה ולהיות בשמחה.

בודאי ישנה אהבה – צועד בעקבותיו של הסיפור מעשה מאבידת בת מלך של רבי נחמן מברסלב המתאר מסע של כמיהה, חיפוש וגילוי. דרך הסיפור ובשילוב עצותיו ומעשיותיו הנפלאות של רבי נחמן נפרשת לפנינו דרך חדשה שתעביר אותנו תהליך מלא תקווה לניעור שכבות אבק מעל הלב וגילוי הרצון האנושי והבסיסי ביותר – לאהוב ולהיות אהובים. הספר מציע להילחם על האהבה, לא להתייאש מחיפוש אחר זוגיות ולא לוותר עליה. בספר זה מובאים בשפה פשוטה וברורה תובנות וכלים לעבודה זוגית ואישית. הקריאה בספר זה יכולה לחבר אותנו שוב אל האמונה שלמרות כל הקשיים – בוודאי ישנה אהבה!

בשעת מריבה, לפעמים הוא מצליח להישיר מבט, ודרך כל הכאב עדיין לומר: בוודאי ישנה אהבה. זה ידרוש הרבה עבודה משנינו אבל אני מאמין באהבה שקיימת מתחת לחורבות חיינו. אם לפחות אחד הצדדים אומר את זה – נס יכול להתרחש! (המחבר, מתוך הספר).

278 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$17.19

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-8915
תיאור הספר בודאי ישנה אהבה – תקווה, אהבה וזוגיות על פי רבי נחמן מברסלב! בודאי ישנה אהבה – תקווה, אהבה וזוגיות לאור סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, מאת רן ובר  מחבר רבי המכר – סוד הנקודה הטובה ולהיות בשמחה. בודאי ישנה אהבה – צועד בעקבותיו של הסיפור מעשה מאבידת בת מלך של רבי נחמן מברסלב המתאר מסע של כמיהה, חיפוש וגילוי. דרך הסיפור ובשילוב עצותיו ומעשיותיו הנפלאות של רבי נחמן נפרשת לפנינו דרך חדשה שתעביר אותנו תהליך מלא תקווה לניעור שכבות אבק מעל הלב וגילוי הרצון האנושי והבסיסי ביותר – לאהוב ולהיות אהובים. הספר מציע להילחם על האהבה, לא להתייאש מחיפוש אחר זוגיות ולא לוותר עליה. בספר זה מובאים בשפה פשוטה וברורה תובנות וכלים לעבודה זוגית ואישית. הקריאה בספר זה יכולה לחבר אותנו שוב אל האמונה שלמרות כל הקשיים – בוודאי ישנה אהבה! בשעת מריבה, לפעמים הוא מצליח להישיר מבט, ודרך כל הכאב עדיין לומר: בוודאי ישנה אהבה. זה ידרוש הרבה עבודה משנינו אבל אני מאמין באהבה שקיימת מתחת לחורבות חיינו. אם לפחות אחד הצדדים אומר את זה – נס יכול להתרחש! (המחבר, מתוך הספר). 278 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בודאי ישנה אהבה - רן ובר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה