במחשבה שניה – הרבנית שרה יוסף

רוצים דרך חיים אמיתית ונכונה?

רוצים לקבל זווית ראיה חדשה על המחשבה?

רוצים את מפתחות הזהב לארמון המשאלות שלכם?

 

ברוכים הבאים אל מסע המופלא שילמד אתכם לחיות את החיים הכי שווים שיש, ועכשיו עם הספר “במחשבה שניה”!

 

במחשבה שניה – זה לא עוד ספר, זו דרך חיים המציעה לכם להפסיק לחשוב כמו שחשבתם עד היום ולהתחיל לחשוב אחרת, חדש מכל מה שהכרתם, מאת המחברת הרבנית שרה יוסף, ספר המצטרף אל קודמו המוצלח – במחשבה תחילה, מדריך לחשיבה חיובית.

 

בחשבה שניה – בספר זה מציעה המחברת דרך בה אנו לומדים להיפרד מהמחשבה הראשונית והספונטנית, ולהכיר ארגז כלים מופלא שימשוך לחיינו את כל אותם הדברים שעד היום היו נראים לנו בגדר חלום.

 

במחושבה שניה – ספר המעניק לקוראיו את מפתחות הזהב לארמון המשאלות שלו ולהגיע אל הדלתות הכי נסתרות, שם טמונים האוצרות הגדולים. באמצעות מפתחות אלה אנו לומדים לחיות את החיים בצורה הכי חיה שניתן, בדיוק כמו שרוצה מלך העולם שילדיו יחיו – חיי אושר!

 

אתם מוזמנים להצטרף אל הדרך שסללה חיים חדשים לאלפי המשתתפות בסדנאות לחשיבה חיובית בדרך היהדות, בארץ ובעולם.

 

248 עמודים סוחפים, מרתקים ומלאי כלים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.87

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1873
תיאור הספר רוצים דרך חיים אמיתית ונכונה? רוצים לקבל זווית ראיה חדשה על המחשבה? רוצים את מפתחות הזהב לארמון המשאלות שלכם?   ברוכים הבאים אל מסע המופלא שילמד אתכם לחיות את החיים הכי שווים שיש, ועכשיו עם הספר “במחשבה שניה”!   במחשבה שניה – זה לא עוד ספר, זו דרך חיים המציעה לכם להפסיק לחשוב כמו שחשבתם עד היום ולהתחיל לחשוב אחרת, חדש מכל מה שהכרתם, מאת המחברת הרבנית שרה יוסף, ספר המצטרף אל קודמו המוצלח – במחשבה תחילה, מדריך לחשיבה חיובית.   בחשבה שניה – בספר זה מציעה המחברת דרך בה אנו לומדים להיפרד מהמחשבה הראשונית והספונטנית, ולהכיר ארגז כלים מופלא שימשוך לחיינו את כל אותם הדברים שעד היום היו נראים לנו בגדר חלום.   במחושבה שניה – ספר המעניק לקוראיו את מפתחות הזהב לארמון המשאלות שלו ולהגיע אל הדלתות הכי נסתרות, שם טמונים האוצרות הגדולים. באמצעות מפתחות אלה אנו לומדים לחיות את החיים בצורה הכי חיה שניתן, בדיוק כמו שרוצה מלך העולם שילדיו יחיו – חיי אושר!   אתם מוזמנים להצטרף אל הדרך שסללה חיים חדשים לאלפי המשתתפות בסדנאות לחשיבה חיובית בדרך היהדות, בארץ ובעולם.   248 עמודים סוחפים, מרתקים ומלאי כלים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "במחשבה שניה - הרבנית שרה יוסף"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה