בני החי

"סוגיית הנוצרים טומנת בחובה יסודות עמוקים ביותר שיש
להם השלכה לא רק על ההתגוננות מפני הסכנה האורבת לישראל
מצד העולם הנוצרי, כי אם אף על הבנת תורתנו, תורת ישראל,
בצורה מעמיקה ומבוררת יותר. ולא רק, כל ערך גאולתנו הולך
ומתבאר מתוך ההתמודדות עם סוגיה זו…"

בני החי – ספר המלוקט ומאוגד על פי שיעוריו של הרב אלי הורביץ זצ"ל הי"ד, בסוגיות תרבותיות שמנסרות בחלל האוויר בזמננו. השיעורים הועברו בשנים תש"ס-תשס"א.

בני החי – כמו שאר הסוגיות אותן מעלה הרב בספריו, הספר איננו פולמוסי, אלא מברר את יסודות הנצרות וטענותיה, ומתוך כך מעמיק לברר את משמעות הדברים עבורנו כיצד הם נוגעים לערכי חיינו, לאמונתו ולתחיית ישראל בדורנו.

בני החי – סוגיית הנצרות היא אחת מהסוגיות החשובות בעת הזאת ולא בכדי בחר הרב לעסוק בה. מאמצים רבים משקיעה הכנסייה במלחמה כנגד תחיית ישראל, בדרכים שונות שלפעמים קשה לראותן ולזהותן. לימוד סוגיה זו, מעבר לחשיבותה בבחינת "דע את האויב", מביא אותנו לברר לעצמנו את תכלית היווצרותנו כעם, את משמעות קיומנו וערכה של שיבתנו לארצנו בעת הזאת, את יחסינו לאנושות ולגאולתה ועוד.

ספר מרתק ומומלץ מאוד!

245 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה

מחיר באתר

$15.84

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1786
תיאור הספר "סוגיית הנוצרים טומנת בחובה יסודות עמוקים ביותר שיש להם השלכה לא רק על ההתגוננות מפני הסכנה האורבת לישראל מצד העולם הנוצרי, כי אם אף על הבנת תורתנו, תורת ישראל, בצורה מעמיקה ומבוררת יותר. ולא רק, כל ערך גאולתנו הולך ומתבאר מתוך ההתמודדות עם סוגיה זו…" בני החי – ספר המלוקט ומאוגד על פי שיעוריו של הרב אלי הורביץ זצ"ל הי"ד, בסוגיות תרבותיות שמנסרות בחלל האוויר בזמננו. השיעורים הועברו בשנים תש"ס-תשס"א. בני החי – כמו שאר הסוגיות אותן מעלה הרב בספריו, הספר איננו פולמוסי, אלא מברר את יסודות הנצרות וטענותיה, ומתוך כך מעמיק לברר את משמעות הדברים עבורנו כיצד הם נוגעים לערכי חיינו, לאמונתו ולתחיית ישראל בדורנו. בני החי – סוגיית הנצרות היא אחת מהסוגיות החשובות בעת הזאת ולא בכדי בחר הרב לעסוק בה. מאמצים רבים משקיעה הכנסייה במלחמה כנגד תחיית ישראל, בדרכים שונות שלפעמים קשה לראותן ולזהותן. לימוד סוגיה זו, מעבר לחשיבותה בבחינת "דע את האויב", מביא אותנו לברר לעצמנו את תכלית היווצרותנו כעם, את משמעות קיומנו וערכה של שיבתנו לארצנו בעת הזאת, את יחסינו לאנושות ולגאולתה ועוד. ספר מרתק ומומלץ מאוד! 245 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בני החי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה