בסוד שיח – הרבי מלובאוויטש

עם מי נפגש הרבי מליובאוויטש?
איזו ברכה ביקש ממנו הבבא סאלי?
ולמה רצה את התמונה של הבבא מאיר?

בסוד שיח – ספר ייחודי מלא פנינים, אמרות קודש וסיפורים על הפגישות של אדמו"רים, רבנים וגדולי ישראל עם האדמו"ר מחב"ד – רבי מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מליובאוויטש זי"ע, במהלך חייו בארץ ובחו"ל.

בסוד שיח – פורש בפני הקורא מסכת של קשרים מרתקים חובקי עולם ופרשיות עלומות שהתנהלו בין גדולי הרבנים והאדמו"רים עם הגאון האלוקי, רבן של ישראל – הרבי מליובאוויטש זי"ע.

בסוד שיח – המגוון העצום של הסיפורים וקשרי גדולי ישראל עם הרבי מליובאוויטש מעניקים לספר זה ניחוח מיוחד המכניס את הקורא לתוך עולם מופלא וטמיר, ונותן לנו לחוש עוצמות מנהיגות, מסירות נפש לכלל ולפרט, לגדול ולקטן, דאגה אמיתית כאב לבן לכל נושא יהודי, הערכה והערצה בין גדולי ישראל לרבי, סיפורי הוד ומופת ועוד.

הספר מומלץ מאוד! ניתן למצוא בו תמונות ייחודיות של גדולי הדור ושל הרבי, כתבי יד וסיפורים נפלאים ומיוחדים!

378 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.75

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1762
תיאור הספר עם מי נפגש הרבי מליובאוויטש? איזו ברכה ביקש ממנו הבבא סאלי? ולמה רצה את התמונה של הבבא מאיר? בסוד שיח – ספר ייחודי מלא פנינים, אמרות קודש וסיפורים על הפגישות של אדמו"רים, רבנים וגדולי ישראל עם האדמו"ר מחב"ד – רבי מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מליובאוויטש זי"ע, במהלך חייו בארץ ובחו"ל. בסוד שיח – פורש בפני הקורא מסכת של קשרים מרתקים חובקי עולם ופרשיות עלומות שהתנהלו בין גדולי הרבנים והאדמו"רים עם הגאון האלוקי, רבן של ישראל – הרבי מליובאוויטש זי"ע. בסוד שיח – המגוון העצום של הסיפורים וקשרי גדולי ישראל עם הרבי מליובאוויטש מעניקים לספר זה ניחוח מיוחד המכניס את הקורא לתוך עולם מופלא וטמיר, ונותן לנו לחוש עוצמות מנהיגות, מסירות נפש לכלל ולפרט, לגדול ולקטן, דאגה אמיתית כאב לבן לכל נושא יהודי, הערכה והערצה בין גדולי ישראל לרבי, סיפורי הוד ומופת ועוד. הספר מומלץ מאוד! ניתן למצוא בו תמונות ייחודיות של גדולי הדור ושל הרבי, כתבי יד וסיפורים נפלאים ומיוחדים! 378 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בסוד שיח - הרבי מלובאוויטש"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה