בת מצוות – ספר הלכה לילדה ולנערה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

בת מצוות – ספר הלכה לילדה ולנערה מאת הרב אהרן בק!

 

בת מצוות, ספר הלכות המיועד לילדה ולנערה המבקשת להכיר את עולם ההלכה בחיי היומיום מתוך נקודת המבט שלה. בספר מובאות ההלכות הרלוונטיות לבת מכל חלקי השולחן ערוך, ורק אלו שיש להן משמעות מעשית עבורה. ספר זה מנגיש את ההלכה לבת ימינו, מנוסח בלשון ברורה ועכשווית וללא שימוש במושגים הלכתיים מסורתיים. הצורה החיצונית אף היא מרהיבת עין. בספר זה מובאים הדגשים המיוחדים לבנות לא כיוצאי דופן אלא כעיקר ההלכה. אין צורך לומר, שפסיקות הההלכה המובאות בספר זה נכונות לנשים בלבד ואין להסיק מהן לגבי דינם של גברים. הספר מיועד לבנות כל העדות ומלווה בתמונות צבעוניות ומיוחדות!

 

לימוד משותף בספר בת מצוות של הורה ובת או בבית הספר – יפתח פתח להבנת עולם המצוות העמוק והרחב ויהווה בסיס יסודי להמשך לימוד והעמקה בלימוד ההלכה.

 

229 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$18.71

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-8961
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   בת מצוות – ספר הלכה לילדה ולנערה מאת הרב אהרן בק!   בת מצוות, ספר הלכות המיועד לילדה ולנערה המבקשת להכיר את עולם ההלכה בחיי היומיום מתוך נקודת המבט שלה. בספר מובאות ההלכות הרלוונטיות לבת מכל חלקי השולחן ערוך, ורק אלו שיש להן משמעות מעשית עבורה. ספר זה מנגיש את ההלכה לבת ימינו, מנוסח בלשון ברורה ועכשווית וללא שימוש במושגים הלכתיים מסורתיים. הצורה החיצונית אף היא מרהיבת עין. בספר זה מובאים הדגשים המיוחדים לבנות לא כיוצאי דופן אלא כעיקר ההלכה. אין צורך לומר, שפסיקות הההלכה המובאות בספר זה נכונות לנשים בלבד ואין להסיק מהן לגבי דינם של גברים. הספר מיועד לבנות כל העדות ומלווה בתמונות צבעוניות ומיוחדות!   לימוד משותף בספר בת מצוות של הורה ובת או בבית הספר – יפתח פתח להבנת עולם המצוות העמוק והרחב ויהווה בסיס יסודי להמשך לימוד והעמקה בלימוד ההלכה.   229 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בת מצוות - ספר הלכה לילדה ולנערה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה