דגל אדום

"בסוף, מרדכי התעשת. המים הגיעו עד צווארו והוא זעק, 'יחזקאל!' והושיט את ידו, מנסה לטפס. אבל זה היה מאוחר מדי… אבא ז"ל שהתכופף וביקש, כבר לא היה על הגג. דקה קודם, הכריעה אותו הסערה…"

 

דגל אדום – סיפור עלילה איכותית, מרתק וסוחף, שמניע את גיבוריו בסערה וברתק, נאמנות ותקווה, כאב ותפילה, חיפוש ושאיפה, מאת המחבר י. שפרן.

 

דגל אדום – הסערה הגדולה בטבריה של אז, היא אחת ועתיקה, אבל הסערות אותן חווים גיבורי הספר הזה, בעקבותיה, הינן רבות ומרתקות.

 

דגל אדום – חדוה כהן, המבשלת טובת הלב, שלא נואשה עדיין מלחפש, מנחם הופמן, בחור הישיבה שמוצא את עצמו מובהל לבית החולים כאלמוני, יחזקאלי, שמחפש מישהו שיקשיב לו בין אינספור בקבוקים חדשים, וגבי ודקל, שמחפשים דווקא ישנים. שווים כמובן…

 

דגל אדום – מה נמצא ברכב האספנות המעוך של אבישי? מדוע מסרב מנחם להעביר איתו חבילה תמימה? האם זקוק יחזקאלי לעזרה לימודית? והאם, האם אחרי שנים של אשמה וחיפוש יימצא סוף סוף הגביע העתיק?!?

 

אל תפספסו את החוויה המרתקת והסוחפת של דגל אדום!

 

267 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$17.19

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1767
תיאור הספר "בסוף, מרדכי התעשת. המים הגיעו עד צווארו והוא זעק, 'יחזקאל!' והושיט את ידו, מנסה לטפס. אבל זה היה מאוחר מדי… אבא ז"ל שהתכופף וביקש, כבר לא היה על הגג. דקה קודם, הכריעה אותו הסערה…"   דגל אדום – סיפור עלילה איכותית, מרתק וסוחף, שמניע את גיבוריו בסערה וברתק, נאמנות ותקווה, כאב ותפילה, חיפוש ושאיפה, מאת המחבר י. שפרן.   דגל אדום – הסערה הגדולה בטבריה של אז, היא אחת ועתיקה, אבל הסערות אותן חווים גיבורי הספר הזה, בעקבותיה, הינן רבות ומרתקות.   דגל אדום – חדוה כהן, המבשלת טובת הלב, שלא נואשה עדיין מלחפש, מנחם הופמן, בחור הישיבה שמוצא את עצמו מובהל לבית החולים כאלמוני, יחזקאלי, שמחפש מישהו שיקשיב לו בין אינספור בקבוקים חדשים, וגבי ודקל, שמחפשים דווקא ישנים. שווים כמובן…   דגל אדום – מה נמצא ברכב האספנות המעוך של אבישי? מדוע מסרב מנחם להעביר איתו חבילה תמימה? האם זקוק יחזקאלי לעזרה לימודית? והאם, האם אחרי שנים של אשמה וחיפוש יימצא סוף סוף הגביע העתיק?!?   אל תפספסו את החוויה המרתקת והסוחפת של דגל אדום!   267 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דגל אדום"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה