דיסק 712 אהבה בלי תנאים

לאהוב בלי תנאים?

איך עושים את זה?

 

חדש! הדיסק הנפלא של הרב שלום ארוש ששינה לאנשים רבים את החיים, שלימד אותם לאהוב ולהאמין שמישהו אוהב אותם אהבת אמת – אהבה בלי תנאים!

 

זה לא קל להאמין שמישהו יכול לאהוב אותנו בלי שום תנאי, בלי שום תמורה, אבל יש דבר כזה! יש אהבה שהיא ללא תנאים!

 

עיקר התרופה של האדם היא להיות בשמחה. וכשהוא בשמחה, הוא יודע שהוא מעל לכל המחשבות. בתוך המחשבה של האמונה צריך וחשוב מאוד לזכור שהשם טוב תמיד! שהקב"ה אוהב אותי בלי שום תנאי! הוא אוהב אותי אהבת אמת! הוא מלא רחמים על כולם, בלי שום גבול! אוהב אותי אהבת עולם ורוצה רק להיטיב איתי!

 

אנחנו לא לבד! אוהבים אותנו אהבת אמת בלי שום תנאי!

לימדו להאמין בזה ביחד עם הרב שלום ארוש – בדיסק הנפלא שלו!

 

מחירים מיוחדים למזמינים כמות גדולה להפצה ולזיכוי הרבים!

מחיר באתר

$1.32

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: cd-712
תיאור הספר לאהוב בלי תנאים? איך עושים את זה?   חדש! הדיסק הנפלא של הרב שלום ארוש ששינה לאנשים רבים את החיים, שלימד אותם לאהוב ולהאמין שמישהו אוהב אותם אהבת אמת – אהבה בלי תנאים!   זה לא קל להאמין שמישהו יכול לאהוב אותנו בלי שום תנאי, בלי שום תמורה, אבל יש דבר כזה! יש אהבה שהיא ללא תנאים!   עיקר התרופה של האדם היא להיות בשמחה. וכשהוא בשמחה, הוא יודע שהוא מעל לכל המחשבות. בתוך המחשבה של האמונה צריך וחשוב מאוד לזכור שהשם טוב תמיד! שהקב"ה אוהב אותי בלי שום תנאי! הוא אוהב אותי אהבת אמת! הוא מלא רחמים על כולם, בלי שום גבול! אוהב אותי אהבת עולם ורוצה רק להיטיב איתי!   אנחנו לא לבד! אוהבים אותנו אהבת אמת בלי שום תנאי! לימדו להאמין בזה ביחד עם הרב שלום ארוש – בדיסק הנפלא שלו!   מחירים מיוחדים למזמינים כמות גדולה להפצה ולזיכוי הרבים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דיסק 712 אהבה בלי תנאים"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה