דיסק מס’ 693 כרטיס לגן עדן

איך משיגים את הכרטיס המיוחל?

 

איך משיגים את הכרטיס בהא הידיעה?

 

איך משיגים את הכרטיס לגן עדן?!

 

חדש! שיעור הנפלא של הרב שלום ארוש ששינה לאנשים רבים את החיים, הדיסק שיגלה לכם איך להשיג את הכרטיס המיוחל בו כל אדם רוצה לזכות – הכרטיס לגן עדן.

 

אין אדם בעולם שלא רוצה לחיות עוד בעולם הזה כמו בגן עדן ממש. איך זוכים בזה? עם שעת התבודדות! התפילה האישית עליה מדבר רבות רבי נחמן מברסלב.

 

כל יום, במשך שעה אחת, עומד האדם הקטן מול בוראו הכל יכול – ומדבר איתו! כן, זה אפשרי, ולכולם – מגדול ועד קטן, כל איש, אישה, ילד וילדה. כולם מוזמנים לפגישה עם מלכו של עולם. ומי שעושה שעת התבודדות כל יום כראוי, אין רשות לשפוט אותו והוא ממתיק מעליו את כל הדינים ויוצא זכאי בדין! הקב"ה בכבודו ובעצמו הוא הסנגור שלו.

 

אל תפספסו את ההזדמנות לחיות את החיים הכי מתוקים, חיים של גן עדן, כבר בעולם הזה!

 

מחירים מיוחדים למזמינים כמות להפצה ולזיכוי הרבים!

מחיר באתר

$1.32

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: cd-693
תיאור הספר איך משיגים את הכרטיס המיוחל?   איך משיגים את הכרטיס בהא הידיעה?   איך משיגים את הכרטיס לגן עדן?!   חדש! שיעור הנפלא של הרב שלום ארוש ששינה לאנשים רבים את החיים, הדיסק שיגלה לכם איך להשיג את הכרטיס המיוחל בו כל אדם רוצה לזכות – הכרטיס לגן עדן.   אין אדם בעולם שלא רוצה לחיות עוד בעולם הזה כמו בגן עדן ממש. איך זוכים בזה? עם שעת התבודדות! התפילה האישית עליה מדבר רבות רבי נחמן מברסלב.   כל יום, במשך שעה אחת, עומד האדם הקטן מול בוראו הכל יכול – ומדבר איתו! כן, זה אפשרי, ולכולם – מגדול ועד קטן, כל איש, אישה, ילד וילדה. כולם מוזמנים לפגישה עם מלכו של עולם. ומי שעושה שעת התבודדות כל יום כראוי, אין רשות לשפוט אותו והוא ממתיק מעליו את כל הדינים ויוצא זכאי בדין! הקב"ה בכבודו ובעצמו הוא הסנגור שלו.   אל תפספסו את ההזדמנות לחיות את החיים הכי מתוקים, חיים של גן עדן, כבר בעולם הזה!   מחירים מיוחדים למזמינים כמות להפצה ולזיכוי הרבים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דיסק מס' 693 כרטיס לגן עדן"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה