דיסק מס’ 711 פגישה עם המלך

איך אפשר לפגוש את המלך?

מה אומרים לו? מה מספרים לו?

רגע, אפשר גם לבקש ממנו?

 

לפגוש את המלך זו הזדמנות של פעם… ביום! כן, יש לכם את האפשרות לפגוש את המלך כל יום ולדבר איתו על כל מה שאתם רוצים! לספר לו, לשתף אותו, לבקש ממנו הדרכה, עצות, כלים וכל מה שאתם צריכים!

 

בדיסק נפלא זה מסביר הרב שלום ארוש איך עושים את זה! קובעים שעה לפגישה, מגיעים ו… מדברים. התפילה האישית, השיחה בשניים עם בורא עולם שעושה נפלאות וישועות לאדם בכל תחומי חייו. אל תשאירו את הדיבורים בפנים, הוציאו אותם החוצה ודברו על זה איתו. הוא שם ומקשיב לכם, לכל מילה שאתם אומרים!

 

אל תפספסו את ההזדמנות לזכות בחבר הכי טוב, חבר נפלא, שכל רצונו הוא רק לעזור ולהקשיב למה שעל ליבכם!

 

מחירים מיוחדים למזמינים כמות גדולה להפצה ולזיכוי הרבים!

מחיר באתר

$1.32

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: cd-711
תיאור הספר איך אפשר לפגוש את המלך? מה אומרים לו? מה מספרים לו? רגע, אפשר גם לבקש ממנו?   לפגוש את המלך זו הזדמנות של פעם… ביום! כן, יש לכם את האפשרות לפגוש את המלך כל יום ולדבר איתו על כל מה שאתם רוצים! לספר לו, לשתף אותו, לבקש ממנו הדרכה, עצות, כלים וכל מה שאתם צריכים!   בדיסק נפלא זה מסביר הרב שלום ארוש איך עושים את זה! קובעים שעה לפגישה, מגיעים ו… מדברים. התפילה האישית, השיחה בשניים עם בורא עולם שעושה נפלאות וישועות לאדם בכל תחומי חייו. אל תשאירו את הדיבורים בפנים, הוציאו אותם החוצה ודברו על זה איתו. הוא שם ומקשיב לכם, לכל מילה שאתם אומרים!   אל תפספסו את ההזדמנות לזכות בחבר הכי טוב, חבר נפלא, שכל רצונו הוא רק לעזור ולהקשיב למה שעל ליבכם!   מחירים מיוחדים למזמינים כמות גדולה להפצה ולזיכוי הרבים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דיסק מס' 711 פגישה עם המלך"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה