דע את דמיונך – הרב איתמר שוורץ

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מדריך ייחודי לבירור ותיקון כוח המדמה של האדם!

 

דע את דמיונך – מדריך ייחודי העוסק בכוח המדמה – הכוונתו, תיקונו, דרגותיו ועוד – מאת המחבר הרב שוורץ “בלבבי משכן”.

 

דע את דמיונך – כוח המדמה באדם, מחד הוא הנמוך ביותר ומאידך כמעט הגבוהה ביותר. בצד התחתון של האדם, שורש מקור בריאתו מן האדמה כמו שכתב המהר”ל. לפיכך, כאשר משתמשים בכוח המדמה באופן שאינו נכון אז בכוחו להוריד את האדם מטה מטה עד האדמה, וזהו היה שורש חטאו של האדם הראשון, כפי שמובא בספורונו ובגר”א – שעץ הדעת הוא כוח המדמה ותולדת חטאו היא “מעפר אתה ואל עפר תשוב” – יורד ושב לאדמה. אולם מאידך, בצד העליון, בכוח המדמה לדמות את הנברא לבוראו וכאשר זה נעשה באופן הנכון מתוך בניין כוח המדמה בכל מדרגותיו, ממטה ועד מעלה, וביחס לבניין כל כוחותיו של האדם אזי בכוח המדמה להעלות את האדם לדבקות השלמה בו יתברך שמו.

 

ספר זה נוגע בנושאים כמו: צורת המבנה של כוח המדמה, דרגות כוח המדמה בנפש האדם, שימוש בכוח המדמה לתיקון העבר ולהשגת עתיד, שורש הסיכונים בשימוש מעוות בכוח המדמה, כוח המדמה שבלב, דרכי ההתמודדות עם המדמה של קלקול ועוד.

 

241 עמודים, כריכה קשה.

 

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$12.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1899
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מדריך ייחודי לבירור ותיקון כוח המדמה של האדם!   דע את דמיונך – מדריך ייחודי העוסק בכוח המדמה – הכוונתו, תיקונו, דרגותיו ועוד – מאת המחבר הרב שוורץ “בלבבי משכן”.   דע את דמיונך – כוח המדמה באדם, מחד הוא הנמוך ביותר ומאידך כמעט הגבוהה ביותר. בצד התחתון של האדם, שורש מקור בריאתו מן האדמה כמו שכתב המהר”ל. לפיכך, כאשר משתמשים בכוח המדמה באופן שאינו נכון אז בכוחו להוריד את האדם מטה מטה עד האדמה, וזהו היה שורש חטאו של האדם הראשון, כפי שמובא בספורונו ובגר”א – שעץ הדעת הוא כוח המדמה ותולדת חטאו היא “מעפר אתה ואל עפר תשוב” – יורד ושב לאדמה. אולם מאידך, בצד העליון, בכוח המדמה לדמות את הנברא לבוראו וכאשר זה נעשה באופן הנכון מתוך בניין כוח המדמה בכל מדרגותיו, ממטה ועד מעלה, וביחס לבניין כל כוחותיו של האדם אזי בכוח המדמה להעלות את האדם לדבקות השלמה בו יתברך שמו.   ספר זה נוגע בנושאים כמו: צורת המבנה של כוח המדמה, דרגות כוח המדמה בנפש האדם, שימוש בכוח המדמה לתיקון העבר ולהשגת עתיד, שורש הסיכונים בשימוש מעוות בכוח המדמה, כוח המדמה שבלב, דרכי ההתמודדות עם המדמה של קלקול ועוד.   241 עמודים, כריכה קשה.   מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דע את דמיונך - הרב איתמר שוורץ"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה