דעה ברורה

ספר דעה ברורה הלכות בשר בחלב ותערובת שו"ע יו"ד סימן פ"ז עד סימן קי"א של הרב אהרן דויטש מובא בכריכה קשה 306 עמודים ומוגש בשפה ברורה ונקיה.

הספר דעה ברורה הוא פירוש על דברי השלחן ערוך, ומחולק לג’ חלקים:

דעה ברורה-בו יבואר דברי השו"ע דברדבר על מקומו ואופנו ע"פ דברי הפוסקים ראשונים ואחרונים אשר מפיהם אנו חיים להבין דברי המחבר ואשר מסתעף ממנו. וגם מובא בה מה שהוסיפו האחרונים על דבריו כל דבר במקומו.

פירוש יוסף דעת-בו מבואר באריכות מה שכתוב בפנים במקום שצריך אריכות וגם יש בו כמה הלכות שאינם בפנים.

 מקור הדעה-כשמו כן הוא, מקור לכל דבר ודבר הנמצא בפנים, וכן כמה הוספות והארות נחוצות.

ונלווה לכל הנ"ל ספר פתחי איסור והיתר-ןשם פתח לו המחבר שער בפני עצמו.

ספר מומלץ לכל המעונין להרחיב ידיעותיו בשר בחלב ותערובות בואפן המקיף והמדוייק ביותר.

ספר חובה לכל יהודי, מומלץ בחום!!!

מחיר באתר

$12.16

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: fl-8002
תיאור הספר ספר דעה ברורה הלכות בשר בחלב ותערובת שו"ע יו"ד סימן פ"ז עד סימן קי"א של הרב אהרן דויטש מובא בכריכה קשה 306 עמודים ומוגש בשפה ברורה ונקיה. הספר דעה ברורה הוא פירוש על דברי השלחן ערוך, ומחולק לג’ חלקים: דעה ברורה-בו יבואר דברי השו"ע דברדבר על מקומו ואופנו ע"פ דברי הפוסקים ראשונים ואחרונים אשר מפיהם אנו חיים להבין דברי המחבר ואשר מסתעף ממנו. וגם מובא בה מה שהוסיפו האחרונים על דבריו כל דבר במקומו. פירוש יוסף דעת-בו מבואר באריכות מה שכתוב בפנים במקום שצריך אריכות וגם יש בו כמה הלכות שאינם בפנים.  מקור הדעה-כשמו כן הוא, מקור לכל דבר ודבר הנמצא בפנים, וכן כמה הוספות והארות נחוצות. ונלווה לכל הנ"ל ספר פתחי איסור והיתר-ןשם פתח לו המחבר שער בפני עצמו. ספר מומלץ לכל המעונין להרחיב ידיעותיו בשר בחלב ותערובות בואפן המקיף והמדוייק ביותר. ספר חובה לכל יהודי, מומלץ בחום!!!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דעה ברורה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה