דרך אבות – משנת חייו של רבי אריה לוין

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

דרך אבות – משנת חייו של רבי אריה לוין!

 

דרך אבות – משנת חייו של רבי אריה לוין – אורחות חיים לאור דמותו ומורשתו של הצדיק רבי אריה לוין זצ”ל ומשפחתו, מסודרים על מסכת אבות – סיפורים, פנינים, הנהגות, מכתבים ועוד, מאת הרב יחיאל שטרנברג.

 

בשעה שרבי אריה לוין זצ”ל התייעץ על דרכו בחיים עם המקובל רבי אריה אלישוב זצ”ל, מחבר הספרים ‘לשם שבו ואחלמה’, הוא קיבל ממנו הכוונה וברכת הדרך לראות את עיקר ייעודו בחיים בגמילות חסדים לרבים. לצד גדלותו בתורה והיותו מחנך נפלא לאלפי תלמידים, הקדיש חייו לרומם ולסייע, לעודד ולהעניק לכל מי שבא איתו במגע: אנשים קשיי יום לצד שועים ורוזני ארץ, אסירים חדורי אידיאלים לצד עבריינים פשוטים, אנשי תורה ואמונה לצד אלו שרחוקים משמירת תורה ומצוות. לכולם היה מקום בליבו הרחב. הספר דרך אבות הוא ליקוט מקיף ופירושים על המשניות שכתב רבי אריה בצעירותו וחלקם כבר ראו אור. ספר זה פותח צוהר להכרת דמותם של רבי אריה ובני משפחתו המוצאים חן בעיני אלוקים ואדם. מאות שעות של ראיונות ושיחות עם בנו, רבי שמחה שלמה לוין זצ”ל, בני משפחה, תלמידים, ידידים ואסירי המחתרות, באים לידי ביטוי בתמונה הכוללת של אישיות פלאים זו. דרך אבות – ספר המשקף את דמות האדם השואף לשלמות המידות לאורם של אמרות חז”ל הבאות לידי ביטוי בפרקי אבות.

 

452 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$18.25

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2175
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   דרך אבות – משנת חייו של רבי אריה לוין!   דרך אבות – משנת חייו של רבי אריה לוין – אורחות חיים לאור דמותו ומורשתו של הצדיק רבי אריה לוין זצ”ל ומשפחתו, מסודרים על מסכת אבות – סיפורים, פנינים, הנהגות, מכתבים ועוד, מאת הרב יחיאל שטרנברג.   בשעה שרבי אריה לוין זצ”ל התייעץ על דרכו בחיים עם המקובל רבי אריה אלישוב זצ”ל, מחבר הספרים ‘לשם שבו ואחלמה’, הוא קיבל ממנו הכוונה וברכת הדרך לראות את עיקר ייעודו בחיים בגמילות חסדים לרבים. לצד גדלותו בתורה והיותו מחנך נפלא לאלפי תלמידים, הקדיש חייו לרומם ולסייע, לעודד ולהעניק לכל מי שבא איתו במגע: אנשים קשיי יום לצד שועים ורוזני ארץ, אסירים חדורי אידיאלים לצד עבריינים פשוטים, אנשי תורה ואמונה לצד אלו שרחוקים משמירת תורה ומצוות. לכולם היה מקום בליבו הרחב. הספר דרך אבות הוא ליקוט מקיף ופירושים על המשניות שכתב רבי אריה בצעירותו וחלקם כבר ראו אור. ספר זה פותח צוהר להכרת דמותם של רבי אריה ובני משפחתו המוצאים חן בעיני אלוקים ואדם. מאות שעות של ראיונות ושיחות עם בנו, רבי שמחה שלמה לוין זצ”ל, בני משפחה, תלמידים, ידידים ואסירי המחתרות, באים לידי ביטוי בתמונה הכוללת של אישיות פלאים זו. דרך אבות – ספר המשקף את דמות האדם השואף לשלמות המידות לאורם של אמרות חז”ל הבאות לידי ביטוי בפרקי אבות.   452 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דרך אבות - משנת חייו של רבי אריה לוין"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה