הבית העסק הנבחר 3

האם יצאתם לקניות כדי להרים מצב רוח ירוד?

 

האם אתם יוצאים לקניות עם רשימה?

 

מי עורך אצלכם קניות שוטפות? ועד כמה עצמאים בני הבית בקניית ביגוד ומוצרים לבית?

 

האם אתם חשים לפעמים שאתם מאבדים שליטה על הקניות?

 

"אמא תקני לי" – מתי להסכים ומתי לסרב? ואיך נחנך את ילדינו לשמור על החפצים היקרים שרכשנו למענם?

 

 

"ספר הקניות"  של "הבית – העסק הנבחר" 3 – אנחנו קונים כמעט כל הזמן, אבל אין קנייה זו כקנייה זו. בכל פעם קונים משהו אחר, הסיבה לכל קנייה היא אחרת, השיקולים אחרים, וגם אנו עצמנו משתנים מקנייה לקנייה. יש קונים מעורבים ויש מנותקים, יש קניות דחף ויש קניות דחופות. כיצד נוכל לנהל את תקציב המשפחה בתוך שלל האפשרויות ובתוך מגבלות הארנק?

 

ספר הקניות" של "הבית – העסק הנבחר" 3 – הספר הזה עוסק בצדדים השונים של מסעי הרכישות שלנו, והוא עשוי להתאים למצבים רבים ושונים. מובאות בו דוגמאות מתחומים, מגילים וממצבים רבים ככל האפשר, וכאלה שלוקטו ממשתתפות בסדנאות "הבית – העסק הנבחר".

 

אם אתם רוצים לחסור ולייעל את השימוש במשאבים החומריים של המשפחה – הספר הזה, "ספר הקניות", נועד לעזור לכם! בו תלמדו לאמץ ראייה מציאותית בקשר לשימוש בכסף וכיצד לנהל את הקניות כראוי.

 

מומלץ מאוד! חובה בכל בית!

 

232 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.11

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1740
תיאור הספר האם יצאתם לקניות כדי להרים מצב רוח ירוד?   האם אתם יוצאים לקניות עם רשימה?   מי עורך אצלכם קניות שוטפות? ועד כמה עצמאים בני הבית בקניית ביגוד ומוצרים לבית?   האם אתם חשים לפעמים שאתם מאבדים שליטה על הקניות?   "אמא תקני לי" – מתי להסכים ומתי לסרב? ואיך נחנך את ילדינו לשמור על החפצים היקרים שרכשנו למענם?     "ספר הקניות"  של "הבית – העסק הנבחר" 3 – אנחנו קונים כמעט כל הזמן, אבל אין קנייה זו כקנייה זו. בכל פעם קונים משהו אחר, הסיבה לכל קנייה היא אחרת, השיקולים אחרים, וגם אנו עצמנו משתנים מקנייה לקנייה. יש קונים מעורבים ויש מנותקים, יש קניות דחף ויש קניות דחופות. כיצד נוכל לנהל את תקציב המשפחה בתוך שלל האפשרויות ובתוך מגבלות הארנק?   ספר הקניות" של "הבית – העסק הנבחר" 3 – הספר הזה עוסק בצדדים השונים של מסעי הרכישות שלנו, והוא עשוי להתאים למצבים רבים ושונים. מובאות בו דוגמאות מתחומים, מגילים וממצבים רבים ככל האפשר, וכאלה שלוקטו ממשתתפות בסדנאות "הבית – העסק הנבחר".   אם אתם רוצים לחסור ולייעל את השימוש במשאבים החומריים של המשפחה – הספר הזה, "ספר הקניות", נועד לעזור לכם! בו תלמדו לאמץ ראייה מציאותית בקשר לשימוש בכסף וכיצד לנהל את הקניות כראוי.   מומלץ מאוד! חובה בכל בית!   232 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הבית העסק הנבחר 3"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה