הבן שלי מתבגר

חדש! חובה בכל בית!

 

המדריך לגיל הנעורים!

 

הבן שלי מתבגר – גיל ההתבגרות הוא תקופה מטלטלת, הן להורים שילדם הפך בין לילה מילד לנער, והן לנער עצמו החווה שינויים אדירים שלעיתים אין מי שיעזור לו להכיל אותם. בתוך המרחב הזה מונח הספר הבן שלי מתבגר, פרי עטו של המחבר אלי שיינפלד – זוכה פרס "המורה היזם" על ספרו "היצר, הלב והאדם".

 

הבן שלי מתבגר – התהלכים אותם חווה הנער המתבגר והבנת חשיבות השיח עמו הם נושאים שכמעט ולא נידונו בעבר. ספר זה פותח בפניכם, ההורים, דיון מהותי במאפיינים הפיזיים והנפשיים של גיל ההתבגרות ולימוד העקרונות החינוכיים המתאימים לתקופה זו בחיי ילדכם.

 

הבן שלי מתבגר – בספר זה עצות מעשיות, כלים ליצירת שיחה, היכרות עם ההיבטים השונים של הגיל, התייחסות למצבי קיצון ודרכי התמודדות אמונית מול התרבות המתירנית. בשפה פשוטה, מתוך עומק רוחני ומבט אופטימי נוגע הספר בלב ליבו של גיל ההתבגרות ומעניק לכם מתנה נפלאה – את הקשר עם ילדכם!

 

175 עמודים סוחפים ומרתקים, מלאים בכלים אדירים, כריכה קשה.

 

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$12.69

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7199
תיאור הספר חדש! חובה בכל בית!   המדריך לגיל הנעורים!   הבן שלי מתבגר – גיל ההתבגרות הוא תקופה מטלטלת, הן להורים שילדם הפך בין לילה מילד לנער, והן לנער עצמו החווה שינויים אדירים שלעיתים אין מי שיעזור לו להכיל אותם. בתוך המרחב הזה מונח הספר הבן שלי מתבגר, פרי עטו של המחבר אלי שיינפלד – זוכה פרס "המורה היזם" על ספרו "היצר, הלב והאדם".   הבן שלי מתבגר – התהלכים אותם חווה הנער המתבגר והבנת חשיבות השיח עמו הם נושאים שכמעט ולא נידונו בעבר. ספר זה פותח בפניכם, ההורים, דיון מהותי במאפיינים הפיזיים והנפשיים של גיל ההתבגרות ולימוד העקרונות החינוכיים המתאימים לתקופה זו בחיי ילדכם.   הבן שלי מתבגר – בספר זה עצות מעשיות, כלים ליצירת שיחה, היכרות עם ההיבטים השונים של הגיל, התייחסות למצבי קיצון ודרכי התמודדות אמונית מול התרבות המתירנית. בשפה פשוטה, מתוך עומק רוחני ומבט אופטימי נוגע הספר בלב ליבו של גיל ההתבגרות ומעניק לכם מתנה נפלאה – את הקשר עם ילדכם!   175 עמודים סוחפים ומרתקים, מלאים בכלים אדירים, כריכה קשה.   מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הבן שלי מתבגר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה