הגדת אביהם של ילדי ישראל – קומיקס

מה מחבר בין חתונה שמחה לחמץ במרק החגיגי של האדמו”ר? בין חלון על חמץ לארון התרופות? בין חנוכיית כסף יוקרתית לעבודה זרה? כיצד ערך הרב את ליל הסדר עם משפחתו, ואילו רעיונות אמר בשולחן החג?

 

הגדת אביהם של ילדי ישראל – מוגשת לילדים בצורת קומקיס מרהיב ומרתק על ליל הסדר עם מרן הראשון לציון – הרב מרדכי אליהו זיע”א, ואשר בעזרתה ירגיש כל ילד כאילו הרב זיע”א יושב איתו בליל הסדר! פסקי ההלכה ודברי התורה של הרב עובדו ונוסחו בחן במיוחד לילדים, ושובצו לצידם סיפורים חדשים מחייו המרתקים, מאוירים בקומיקס האהוב פרי עטם של נתנאל ובת-אל אפשטיין.

 

כדרכו של הרב שהרבה לפעול למען אחדות ישראל, ההגדה מדברת אל כל ילד, לבני כל העדות, ואפילו המבוגרים ישמחו להצטרף!

 

64 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$12.77

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1365
תיאור הספר מה מחבר בין חתונה שמחה לחמץ במרק החגיגי של האדמו”ר? בין חלון על חמץ לארון התרופות? בין חנוכיית כסף יוקרתית לעבודה זרה? כיצד ערך הרב את ליל הסדר עם משפחתו, ואילו רעיונות אמר בשולחן החג?   הגדת אביהם של ילדי ישראל – מוגשת לילדים בצורת קומקיס מרהיב ומרתק על ליל הסדר עם מרן הראשון לציון – הרב מרדכי אליהו זיע”א, ואשר בעזרתה ירגיש כל ילד כאילו הרב זיע”א יושב איתו בליל הסדר! פסקי ההלכה ודברי התורה של הרב עובדו ונוסחו בחן במיוחד לילדים, ושובצו לצידם סיפורים חדשים מחייו המרתקים, מאוירים בקומיקס האהוב פרי עטם של נתנאל ובת-אל אפשטיין.   כדרכו של הרב שהרבה לפעול למען אחדות ישראל, ההגדה מדברת אל כל ילד, לבני כל העדות, ואפילו המבוגרים ישמחו להצטרף!   64 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הגדת אביהם של ילדי ישראל - קומיקס"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה