הגנן והפרי

מדריך קטן לחיים מאושרים

"איזה אומן השם, שברא בריאה כה יפה ומורכבת…
כמה מפליאה היא ההתבוננות בשורשים הענקיים התקועים עמוק בתוך האדמה, בגזעים שמספרים סיפור של דורות שעברו כאן, בענפים המסתבכים בכל כיוון, בכל עלה והצלילים שלו, בכל פרח וצורתו, צבעו ועונתו, טעמו וקצב הבשלתו, כל פרי והאמירה המיוחדת שלו, שלעיתים כמו המילים, גם הוא מכוסה בקליפות לשם הגנה.

ואנחנו עבודי הגן, נהנים בך, שמחים ומאמינים שכל פרט בבריאתך אינו אלא ספר פתוח מקור לחכמה עילאה, כלומר לחיים מאושריםאם רק נשכיל…"

ד"ר מיכאל אבולאפיה, פסיכיאטר לילדים ונוער, פורס בפני הקורא שבעים עקרונות בפסיכולוגיה היהודית, לשינוי תפיסה עצמית, להשגת חוסן אישי ולפיתוח יכולת התמודדות עם משברים.

276 עמ', כריכה רכה.

מחיר באתר

$8.53

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-1141
תיאור הספר מדריך קטן לחיים מאושרים "איזה אומן השם, שברא בריאה כה יפה ומורכבת… כמה מפליאה היא ההתבוננות בשורשים הענקיים התקועים עמוק בתוך האדמה, בגזעים שמספרים סיפור של דורות שעברו כאן, בענפים המסתבכים בכל כיוון, בכל עלה והצלילים שלו, בכל פרח וצורתו, צבעו ועונתו, טעמו וקצב הבשלתו, כל פרי והאמירה המיוחדת שלו, שלעיתים כמו המילים, גם הוא מכוסה בקליפות לשם הגנה. ואנחנו עבודי הגן, נהנים בך, שמחים ומאמינים שכל פרט בבריאתך אינו אלא ספר פתוח מקור לחכמה עילאה, כלומר לחיים מאושריםאם רק נשכיל…" ד"ר מיכאל אבולאפיה, פסיכיאטר לילדים ונוער, פורס בפני הקורא שבעים עקרונות בפסיכולוגיה היהודית, לשינוי תפיסה עצמית, להשגת חוסן אישי ולפיתוח יכולת התמודדות עם משברים. 276 עמ', כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הגנן והפרי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה